דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מחפש… שותף רוחני

מחפש… שותף רוחני

laitman_2009-08-04_9975-70.jpg

עוד לפני כארבעים שנה גירושין הייתה תופעה מחפירה, והיום אין בזה שום דבר מיוחד. האנשים אינם מבינים מדוע צריך להתחתן, להוליד ילדים, להמשיך את הדור, לשם מה כדאי בכלל לחיות! אם לא תהיה תשובה לשאלה הזאת, האדם לא יצטרך את המשפחה והילדים בכלל. אתה תחיה לבד בנוחות מרבית, ומה יהיה הלאה – זה בכלל לא מעניין אותך. כך האגו שלנו מתייחס לחיים היום.

אך אם אתה מגלה מטרה נעלה, גילוי עולם נוסף, גילוי מימד נצחי נוסף, כאן ועכשיו, אז חשיבותה תחייב אותך לבנות משפחה למרות שזה ידרוש ממך מחויבויות, התחייבויות מסוימות, ביטול עצמך כדי להשיג את המטרה.

אתה מתחתן עם אישה, אתה בוחר בה לא מתוך הדחפים הבהמיים שלך, אלא אתה מחפש שותף רוחני! אשתך תהיה לצידך תמיד, ותהיה בשבילך מדד שעל ידו ובאורו תדע האם אתה סוטה מהדרך.

אז אתם באמת תשיגו את המטרה, ולא סתם תסבלו זה את זה, אלא תהיו קשורים לא על ידי משפחה, ילדים ומשק בית משותף כפי שהיה קודם, אלא על ידי המטרה הרוחנית.

שניכם תבטלו את "האני" שלכם, תשתדלו להרכין ראש זה בפני זה, תשמרו על החלק הרוחני שלכם כדי שדרכו תוכלו להתחבר לאחד שלם. זה נקרא "איש ואישה זכו, שכינה (הבורא) ביניהם". אתם תדברו זה עם זה דרך הבורא, כיוון שאתם לא לבד, הוא תמיד נמצא ביניכם. אתה מסתכל על אשתך דרך הבורא, אתה רואה שניים: אותה ואת הבורא. בהתאם, גם היא רואה את הבורא ואותך.

אם לא תיקחו בחשבון את הגורם השלישי, לא תרכיבו את המשולש: איש, אישה והמטרה – לא תוכלו לחיות זה עם זה. בדרגת החי זה אפשרי, אך לא ברמת "האדם". לא תוכל לגלות את הבורא אם לא תסתכל דרכו על אשתך/בעלך. מבראשית הייתם שני חלקים מנשמה אחת כללית: אדם וחוה. עכשיו עליכם לחזור לאותו המבנה, למרות שהנחש, האגו הענקי שלכם, הפריד ביניכם. עליכם לתקן את "הנחש", ובמקומו לגלות את הבורא ביניכם.

שאלה: זאת אומרת שלא כדאי לי לחכות ל"אביר על הסוס הלבן", עליי לחפש את הבורא?

תשובתי: קודם כל את הבורא, ואז את מי שבעיניך מסוגל להשלים אותו.

מתוך התוכנית "שלבי הסולם" בנושא "נשיות" עם בתי הקטנה רחלי לייטמן, 14.12.2010

ידיעות קודמות בנושא:
המהות ההפכפכה שלה…
השלישי אינו מיותר
איש ואישה: היכן השכינה ביניהם?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest