דף הבית / המשבר ופתרונו / מוסלמי לראשות עיריית לונדון

מוסלמי לראשות עיריית לונדון

הערה: לראשונה בהיסטוריה של אנגליה, מוסלמי בשם סאדיק חאן, יוצא משפחה פקיסטנית, מציג את מועמדותו לתפקיד ראש עיריית לונדון. בנאומיו הוא הדגיש שלונדון היא עיר בינלאומית נפלאה, ועליה להישאר כזאת, כלומר עליה להיות עיר לא רק לעשירים, אלא גם לעניים. בדבריו הוא גם הביע אי שביעות רצון מכך שטראמפ לא רוצה להכניס מוסלמים לאמריקה.

תשובתי: אני זוכר כיצד לפני 40 שנה אנגליה התפעלה והתלהבה מכך שהחלו להגיע אליה תושבים מהמושבות שלה לשעבר, הודו ופקיסטן. היא התגאתה בזה שהיא לא רק זורעת את התרבות שלה במדינות אלה, אלא גם מכניסה אליה את התרבות של הילידים.

כך או אחרת, העולם הולך לקראת עירוב תרבויות. מהלך ההיסטוריה העולמית מוכיח שאם עם אחד כובש עם אחר, הוא נותן לעם הכבוש סיבה לכבוש אותו בחזרה. גם הרומאים, היוונים העתיקים, ולמעשה כל מי שרצה להשפיע על אחרים, נפל תחת השפעתם של אותם עמים. בסופו של דבר, העמים הנכבשים הגיעו וכבשו אותם חזרה, וכך הכול היה מסתיים.

שאלה: האם אתה סבור שמרגע זה יכול להתחיל כיבושה של לונדון?

תשובתי: אירופה נכבשה כבר מזמן, ואני לא מדבר רק על פריז, שבה כמעט ולא נשארו צרפתים. התופעה הזאת איננה טובה או רעה, זו מגמה שלא ניתן לעצור אותה, היא נצפתה מראש ואין כאן מה לשנות. העולם צריך להיות רב קוטבי, כך שבכל מקום ובכל מדינה צריך להתרחש ערבוב מלא לחלוטין של כל המסורות, התרבויות, המנטליות, של הכול.

שאלה: כלומר המדינות לא יצליחו להסתגר?

תשובתי: לא רק שהן לא יוכלו להסתגר, הן יתערבבו עד למידה כזאת שאם אתה לא מכיר עיר כלשהי באופן אישי, לא תוכל לומר על אף עיר בעולם, איזו עיר זאת, לאיזו מדינה, עם, לאום ודת היא שייכת. הכל ישתנה בצורה קיצונית.

הערה: זו פנטזיה.

תשובתי: זו לא פנטזיה. בבל חוזרת, וכל העולם הופך להיות כמו בבל. כך צריך להיות בהתאם לחוקי הטבע, דיפוזיה מוחלטת, חדירה הדדית של תרבויות, דתות וכל היתר.

שאלה: ומה הלאה? הרי בזמנו בבל התפרקה ובני האדם התפזרו ברחבי העולם.

תשובתי: כעת הכל יתהפך, לעמים המעורבבים אין לאן להתפזר, ולכן ייבנה מגדל בבל גדול, ובני אדם יבינו שבמקום לרמוס זה את זה, הם חייבים להתחיל להתייחס אחרת זה כלפי זה, להגיע לחיי שיתוף חברתיים, תרבותיים, ואנושיים נורמליים. הכול הולך לקראת התפכחות.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 26.2.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest