דף הבית / כללי / מה רואה המקובל

מה רואה המקובל

photo_rav_gh70_181.jpg

שאלתו של יעקב הראל: כבוד הרב, אנשים באים אליך בנוגע לשינוי שמם הפרטי, זוגות באים אליך לשאול האם כדאי להתחתן ובאיזה שם לקרוא לתינוק הנולד. אתה תמיד מסביר את ההבדל בין הקבלה, שאתה מלמד, לבין מקומות אחרים שמלמדים קבלה ועסקים, או זיווג וכו'. לפי מה אתה פוסק את הדברים האלה? האם יש לך כוחות על-טבעיים שאתה מסוגל לראות את העתיד של אותו אדם?

תשובה: אין לי שום כוחות על-טבעיים. אני מייעץ כאדם בעל ניסיון חיים רב, ואני יכול לטעות. אין שום כישופים וכוחות מיסטיים בעצות שלי. ולאף אחד אין! יש כאלה ש"רואים" את העולם שלנו טוב יותר, זוהי תכונה מולדת, ישנם כאלה שרואים עתידות, כמו וולף מסינג. אך, כל הרואים העל-חושיים האלה אינם מקובלים, הם יכולים לחוש טוב יותר מהאחרים רק את העולם שלנו, ולא את העולם העליון.

אני מקובל, רואה את העולם העליון ואת הדרך אליו. בזמן לימוד חוכמת הקבלה, במידת ההשתוקקות שלנו לתיקון, אנו מזמינים על עצמנו את האור העליון – כוח האהבה וההשפעה של הבורא, אשר מתקן אותנו. הכוח הזה – השפעתו מורגשת בזמן הנוכחות בשיעורים, ואפילו על ידי התלמידים החדשים שבהם אין עדיין את היכולת להרגיש את האור בצורה ברורה. ובכל שאר הדברים – אני כמו כולם.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest