דף הבית / אקטואליה / מה עומד מאחורי הפיגועים בישראל?

מה עומד מאחורי הפיגועים בישראל?

הערה: העולם נמצא באופן קבוע באשליות לגבי ישראל. לדוגמא,  כשאירעה בעבר סדרה של פיגועים שכתוצאה מהם נהרג תייר אמריקאי ומספר בני אדם נפצעו. הפיגועים התרחשו בזמן ביקורו של סגן נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בישראל. באתר האמריקאי "International Business Times"  נכתב: "שלושה פלשתינאים נהרגו בזמן ביקורו של סגן הנשיא ביידן". ב-BBC נכתב שבפעולות של ישראלים נהרג פלשתינאי וכמה נפצעו ואילו ה- NBC הוסיף שבזמן ביקורו של ביידן לצורך שיחות על האלימות הישראלית, נהרג תייר אמריקאי. כך נוצרת בתקשורת העולמית אשליה של "מראות עקומות" ביחס לישראל.

התייחסותי: אני אישית רואה בזה את היד החכמה והמכוונת של הבורא.

הערה: והנה עוד דבר שסידר לנו הבורא. העיתון האירי "The Irish Times" כותב: "אמריקאי מת לאחר שתל אביבי בודד שחט עשרה". כאן בכלל לא ניתן להבין כלום, יוצא שבתל אביב יהודים תוקפים בני אדם.

התייחסותי: הבעיה היא שכאשר השקר הזה נופל על "מצע אנטישמי" כללי, הוא מיד נתפס בצורה טבעית מאוד על ידי העולם כולו. בדיוק כפי שכל אמצעי התקשורת העולמיים מוציאים דיבה על ישראל, כך גם מתנגדי חכמת הקבלה מוציאים דיבה על "בני ברוך" ועליי באופן אישי. היה טוב אם הם היו עושים מעקב אחר תוצאות מעשיהם ומבינים שבאותה מידה שהם משמיצים אותנו, כך כלי התקשורת העולמיים משמיצים את ישראל. יש כאן התאמה מסוימת, כי הדברים מקושרים בצורה הדדית זה עם זה. ככל שעם ישראל רוצה לבער את חכמת הקבלה, כך העולם מתקומם נגדו יותר.

אם היינו מתחילים לגלות את חכמת הקבלה לעולם כולו ואומרים: "בידינו נמצאת השיטה לתיקון העולם, נסביר לכם למה אתם שונאים אותנו, למה אתם מתייחסים אלינו בצורה כזאת, מה מיוחד בנו, מהי שיטת התיקון הזאת ולאן כולנו צריכים להגיע", אז כולם היו הולכים אחרינו ואוחזים לנו ידיים כמו ילדים ממושמעים.

אם המדינה הייתה מכריזה שאנחנו קיימים למען המטרה הזאת ולא כדי להפוך את ישראל לעוד אמריקה קטנה או סניף שלה, אז כל העולם היה מבין מיד, בצורה פנימית, שאנחנו דוברים אמת. באופן עקרוני בתת מודע, אומות העולם מצפות מאיתנו לכך, רק שאנשים לא יכולים להבין למה הם שונאים אותנו, למה הם מתייחסים אלינו בצורה כזאת, למה הם כל הזמן מכוונים באופן כזה כלפינו ובמה מסתכמת הציפייה שלהם. זה לא קורה מפני שהם לא מבינים את תהליך ההתפתחות ומטרת הקיום. גם היהודים בישראל לא מבינים, אלא רק מכוונים נגד חכמת הקבלה.

הגיע הזמן להתעורר ולברר מה הסיבה לאנטישמיות כלפי היהודים. אבל קודם, על היהודים לברר מה הסיבה של שנאתם כלפי חכמת הקבלה. זו אותה סיבה בדיוק, אותו שורש, זה האגו שדוחה אותנו לאחור ממטרת הבריאה. התפקיד של תלמידי חכמת הקבלה, הוא להביא את הידיעה הזאת ליהודים ודרך היהודים לכל העולם.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 10.3.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest