דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מה נותן לנו חיבור?

מה נותן לנו חיבור?

laitman_2010-03-10_5442-70.jpg

כנס "UNIDOS" העולמי במדריד, שיעור מס' 2

בני אדם, שבהם התעוררה נקודה שבלב, משתוקקים קדימה, לאיחוד. למען האמת, כשהם רק מתחילים ללמוד, הם עדיין אינם חושבים על חיבור, אין להם נחיצות לזה. אך חכמת הקבלה מלמדת, שדווקא בחיבור בינינו, אנחנו יכולים להתעלות רוחנית ולעבור מחסום, מחסום רוחני, לידת תכונת ההשפעה בנו.

מעל למחסום, אנחנו צריכים להתחבר מהמחסום עצמו ועד למצב שבו אנחנו נשׂיג איחוד שלם, מ–0% ועד- 100%, אנחנו צריכים לעלות ב–125 מדרגות רוחניות של איחוד.

כל הדרך, מהרגע שבו אנחנו מגיעים לקבוצה, מתחילים ללמוד, מנסים להתחבר, נקראת תקופת ההכנה. המקובלים אומרים, שהתקופה הזאת יכולה להימשך מ-3 עד 5 שנים, ויכול להיות שיותר. לכן זו הכנה חשובה מאוד: בלעדיה האדם בכלל לא מבין, לאן הוא הולך.

הוא צריך להכין את עצמו להרגשת העולם הרוחני, ליצור לעצמו סביבה נכונה, להתחיל להרגיש אותה ולהתקדם יחד איתה. במילים אחרות, הוא צריך להבין את הנחיצות והצורך באיחוד עם האחרים.

אנחנו צריכים שוב להתאחד, בכך שנחזור למצב, שבו היינו נמצאים בעולם אין סוף, במקום בו היינו מאוחדים ומלאים באור העליון. אך כדי לעשות זאת, עלינו להסתדר עם הרצון האגואיסטי שלנו. זה לא פשוט ולזה נדרשות שנים…

מתוך שיעור מס' 2 בכנס במדריד, 04.06.2011

ידיעות קודמות בנושא:
תבחר: 3-5 או 35?
נוסחה של אהבה והשפעה
יחוד זו מציאות חדשה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest