דף הבית / מה מרגיש הכלב?

מה מרגיש הכלב?

 שאלה: מה מרגיש כלב כלפי בעליו?

תשובתי: מלאך.

שאלה: מה זאת אומרת מלאך?

תשובתי: הוא מרגיש קשר כל כך הדוק לבעליו, שבשבילו לנתק את

הקשר זה דבר בלתי אפשרי וגרוע מניתוק מהחיים.

שאלה: עד כדי כך?

תשובתי: כן, ודאי.

שאלה: הקשר הזה ממלא את הכלב רגשית?

תשובתי: כן.

שאלה: מה זה נותן לו?

תשובתי: זה נותן לו את הרגשת החיים. זה לא שהוא מקבל חתיכת בשר בתמורה. זה קשר פנימי והדוק בין שני הגופים, של בעל הבית ושל הכלב, שמרגיש שבשבילו זה מקור החיים, הרוחניות שלו.

שאלה: כשהייתי ילד קטן היה לנו כלב. פורצים שהגיעו אלינו הרעילו אותו כדי להיכנס לבית. הזיכרונות המעטים שיש לי ממנו, שבכל יום כשהייתי חוזר מהגן הוא שמח לקראתי. שאלתי את עצמי מה כל כך משמח את הכלב בכל יום לפגוש את בעליו?

תשובתי: בעל הבית הוא גם חבר, ולכן הכלב נקשר אליו ודרכו הוא מקבל את אור החיים, את כוח החיים.

שאלה: כשאתה רואה כזו מערכת יחסים חמה בין בעל חיים לבעליו, האם אתה חושב, הלוואי שבני האדם יתייחסו כך אחד לשני? האם לדעתך יש באפשרותנו ליצור התקשרויות כאלו, שבאמת נעביר אחד לשני מטען פנימי של כוח החיים?

תשובתי: דווקא בהתקשרות, בחיבור בינינו, האחד דרך השני, נוכל לקבל הרבה יותר, נקבל חיים רוחניים, אחרת לא נתקשר למקור החיים.

שאלה: אני מרגיש שיש אנשים שהאינטראקציה איתם כאילו מרוקנת אותי. במה זה תלוי שנפרה האחד את השני, מה הסוויץ' שעלינו לעשות במוח ובלב?

תשובתי: שאת כוח החיים, את החיים הרוחניים, אנחנו מקבלים רק דרך הזולת ורק לפי מידת הקשר לזולת. ככל שהקשר חזק ורחב יותר, נקבל את אור החיים ונרגיש את מהות החיים. רק בצורה כזו, בדיוק כמו בדוגמה היפה שתיארת עם הכלב ובעל הבית.

 

מתוך התוכנית "מבט פנימי – אקטואליה בראי הקבלה", 4.1.2021

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest