דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מה מכתיבות לנו התכונות שלנו?

מה מכתיבות לנו התכונות שלנו?

בעולם שלנו אנחנו סבורים שהכול משתנה מבחוץ. למשל מזג האוויר: שמש, שלג, גשם, אני מקבל את כל זה כדבר שנופל לי על הראש.

למעשה לא כך הוא הדבר, אלא הכול תלוי בתכונות שלי. זה עד כדי כך, שאפילו כאלה התגלויות ותופעות חיצוניות כמו שלג, גשם, שמש, כל מיני בעיות אפשריות של תפיסת העולם הזה, כמו רעידות אדמה, לא חשוב מה, אני צריך להתחיל בהדרגה להרגיש לא כהשפעות של הבורא עליי, אלא כתכונות שלי.

התכונות שלי מכתיבות את כל התופעות וההתגלויות שבעולם ביחס אליי, ואילו אני מרגיש שהן כביכול יחס טוב או רע של הטבע, של הבורא כלפיי. התכונה שלו, זו השפעה טובה לחלוטין עליי.

אתם מתארים לעצמכם, עד כמה אנחנו שונים ונבדלים מהבורא, שאנחנו מרגישים את החיים שלנו כשינוי קבוע מרע ליותר רע, לפחות רע, ליותר רע, לפחות רע וכך כל הזמן. אנחנו באופן קבוע לא מרוצים ממנו.

ביחס שלנו כלפי הבורא יש שתי אפשרויות. מצד אחד, להתייחס אליו עצמו. אבל צריך להבין, שאליו עצמו אנחנו לא יכולים להתייחס, מפני שהוא המקור של הטוב המוחלט. ומה שלא נשייך אליו, לא ניתן לשנות כלום, מפני שהוא, פשוט מקור של האור. הדבר היחיד שיכול לעזור, זה ייחס נכון כלפי האור, שנובע ממנו. לא כלפי המקור, אלא כלפי האור.

כדי להתייחס בצורה נכונה כלפי האור, חייבים להבין באיזה אופן הוא מגיע אלינו, מה הוא נושא וכיצד אנחנו יכולים להיות איתו במגע.

מתוך שיעור וירטואלי, 8.12.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest