דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מהמפץ הגדול ועד לגמר התיקון

מהמפץ הגדול ועד לגמר התיקון

אם במשך כל ההיסטוריה של ההתפתחות שלו, האדם כל הזמן שאף בצורה הטובה ביותר להשתמש בתכונות שלו כדי להשיג מטרות יותר ויותר גדולות (מילוי של רצונות יותר ויותר גדולים), אז עכשיו אנחנו רואים יחס שונה לחלוטין של הדור החדש כלפי העולם – חוסר רצון בכלל לנצל את העולם.

בדור החדש מופיעים התרחקות, אכזבה, עדיף לא לעשות שום דבר, מופיעה עייפות. בדור החדש מתחיל להתגלות האגואיזם, שלא רואה מילוי לעצמו בשום מילויים של העולם שלנו. הם לא מביטים מסביב, אלא לתוך מכשירי הקשר שלהם, לעולם הווירטואלי שלהם.

זוהי הרגשת אכזבה במילוי עצמי, של האגו, כמו מקודם. האדם תופס את העולם, כמו חכם שעבר את כל שלבי ההתפתחות, שרואה שאחרי כל תענוג בכל מקרה תגיע הריקנות. הצעירים כמו גם הזקנים יודעים, שאין לאן לרוץ. ולכן מתחילה תקופה חדשה לא רק בהתפתחות האנושות, אלא גם בהתפתחות החומר: לאחר התקופה האגואיסטית (מ"המפץ הגדול" ועד לימינו) מגיעה התקופה האלטרואיסטית (מימינו ועד לגמר התיקון).

ואם נביט בדיאגרמה של שלושת המצבים A-B-C, כפי שנאמר בהקדמה לספר הזוהר, אז אנחנו בכלל נמצאים בנקודת השבירה (השינוי) הגדולה מהירידה "ממעלה למטה", מעולם אין סוף עד לעולם שלנו, מצב A, דרך העיקול, מצב B, לעלייה "ממטה למעלה", מהעולם שלנו אל עולם אין סוף, למצב C, לגמר התיקון השלם.

ידיעות קודמות בנושא:
האגו הפך למבוי סתום של האבולוציה
במעבר דרך גבול העולמות
אם לא תתנתק מהישן, לא תקבל חדש

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest