דף הבית / המשבר ופתרונו / מדע על האנושות

מדע על האנושות

דעה: איך יכול היה לקרות, שעד כה אין מדע על האנושות? יש כמה מדעים על האדם (אנטומיה, ביולוגיה, פיזיולוגיה, פסיכולוגיה, אנתרופולוגיה, גרונטולוגיה), יש מדע על החברה (סוציולוגיה), אבל אין מדע על האנושות! יש מדע על בעלי חיים, ואילו מדע על האנושות אין! איך משפיעים הדדית האנושות והאדם?

את הסדר העולמי (האנושות) צריך להביא לתיאום עם חוקי הטבע.

המערכת של האנושות מאופיינת בתהליכים של ארגון עצמי, קשרים אנכיים ואופקיים. במקרה של קשרים אנכיים, שלא הגיעו לשביעות רצון, מופר הניהול במערכת הפרט. במקרה של קשרים אופקיים שלא הגיעו לשביעות רצון מתרחשים עימותים בין חברות.

המערכת של האנושות מהווה מערכת פתוחה. יחד עם זה נשמר העיקרון הבסיסי והעיקרי של תפקוד מערכות פתוחות, חילוף אינטנסיבי וקבוע עם הסביבה הסובבת, עם מערכת החברה ומערכת המציאות העתידית.

תגובתי: לאנושות אין אפשרות להבין את עצמה, אנחנו יכולים להשיג ולדעת רק את מה שנמצא למטה מאיתנו, כדי לקפוץ על השולחן צריך לבצע קפיצה מעל לשולחן.

לכן יש מדע על בעלי חיים, על הגוף הבהמי שלנו, ואילו על בני האדם, על אנשים ועל החברות שלהם, ובמיוחד על האנושות כמערכת יחידה של חברות, כזה מדע, כזה ידע מדויק לא יכול להיות אצלנו, עד שאנחנו לא נעלה למדרגה אחת מעל למצב הנוכחי שלנו ומשם, מלמעלה למטה, נתחיל ללמוד את עצמנו.

וזאת כבר האפשרות והתחום של חכמת הקבלה. ורק על ידי השיטה שלה אפשר לעלות מעל לדרגה הנוכחית שלנו ולגלות את מערכת הקשר ההדדית האמיתית של האנושות, את מטרתה ואת דרכה.

ידיעות קודמות בנושא:
מדע של תקופת המעבר
חכמת ההכרה העצמית
שינוי יסודי של השקפת עולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest