דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / מדינה וירטואלית של חכמת הקבלה

מדינה וירטואלית של חכמת הקבלה

akademiya_80.jpg

שאלה: כיצד משתנה שיטת התיקון והפצת הידע של חכמת הקבלה, בתנאים שבהם כל העולם עובר לקשר וירטואלי?

תשובתי: עלינו לבנות כמה שיותר מהר מערכת הפצה של הידע הקבלי באינטרנט, מערכת שתהיה חמה וידידותית, הנותנת לאדם הרגשה של קשר וחיבור כלליים. המערכת צריכה ללמד אותנו כיצד עלינו להיות מחוברים זה עם זה, ולכלול לימוד וחינוך וירטואלי, כמו לילדים כך גם למבוגרים.

היום אנחנו במרכזי הלימוד שלנו מקדישים יתר תשומת לב ללימוד התיאוריה, להתפתחות השׂכלית, אך עלינו לשׂים את הדגש על חינוך, על בניית האדם.

הקשר הרוחני הוא כאשר אני מרגיש את האדם האחר בתוכי, כחלק בלתי נפרד ממני, עוד יותר קרוב מהקשר של האימא והילד שלה, כי הרי הקשר שלה הוא גשמי. הקשר הרוחני הוא הרבה יותר הדוק.

הקשר הוירטואלי הוא מדרגה בדרך אל המדרגה הרוחנית. חוץ מזה, עלינו לצבור עוצמה מסוימת, בכך שנחבר יחד הרבה רצונות.

ההצלחה שלנו תלויה בהתעוררות הכללית. האמצעי העיקרי להשׂגה הזו הוא האינטרנט, לשם כך הוא נוצר. הוא התפתח מלכתחילה כדי ליצור קשר בין בני האדם. בדיוק לשם כך מיועדת רשת האינטרנט, והקשר יכול להיות קיים רק דרך האהבה.

ברגע שנתחיל ליצור את הרשת הזאת, ונרצה שבכבלים האלקטרוניים האלה תזרום תחושת קשר ואהבה, אנחנו נבין כיצד לבנות אותה בצורה יותר ויותר נכונה. האנושות תרגיש שהאינטרנט משתנה, שיש בו כוח רוחני, קשרים החובקים את העולם כולו ברשת רוחנית, ולא סתם אמצעי להעברת מידע או להפקת תועלת עצמית. הרשת תפסיק לנצל את בני האדם כדי לקבל רווחים, אלא תעלה את בני האדם למדרגה חדשה.

מתוך שיעור על מאמר של בעל הסולם, "גלות וגאולה", 14.04.2010

רשומות קודמות בנושא:
הגיע הזמן לפעול
מערכת חברתית גלובלית ועתידית
מערכת הקשר הרוחני

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest