דף הבית / הכול על הקורונה / מדוע מגיע גל קורונה נוסף?

מדוע מגיע גל קורונה נוסף?

שאלה: ארגון הבריאות העולמי הזהיר השבוע מפני גל התפרצות חדש של מגפת הקורונה באירופה. בשבוע שעבר נרשמה עלייה של 10% במספר המקרים החדשים וזאת לאחר עשרה שבועות של ירידה. רשויות הבריאות בבריטניה דיווחו על קרוב ל-28 אלף מאומתים חדשים, המספר הגבוה ביותר מינואר. הן גם מדווחות שכתוצאה מהתפרצות זן הדלתא, יש זינוק במספר המאומתים בספרד, פורטוגל, רוסיה, ארצות הברית, אמריקה הלטינית, ישראל, בקיצור בכל העולם. מה המטרה של התפרצות גל קורונה נוסף?

תשובתי: אני סבור שזה קורה מפני שלא למדנו דבר מהגלים הקודמים, ולכן המגפה פורצת שוב, כדי ללמד אותנו איך עלינו לשנות את ההתנהגות בינינו. השתנינו הרבה, אנחנו כבר לא אותם אנשים שהיינו לפני הגלים הקודמים, שינינו הרבה בסדרי החיים שלנו מבחינת ההתקשרות בינינו, ואנחנו כבר לא מתרוצצים בכל העולם כמו משוגעים כדי לחפש דבר מה. יש איזו צניעות בהתנהגות שלנו, בצורה יחסית, אבל בכל זאת זו עדיין רק התמתנות קטנה בהתנהגות שלנו מבחינה חיצונית ולא פנימית, עדיין לא שינינו את טיב היחסים בינינו.

אנחנו עושים פחות פעולות אגואיסטיות בינינו, בכל העולם, בגלל שפשוט יש ריחוק בין אנשים, אבל זה שינוי בכמות בלבד, לא באיכות. הטבע דורש מאיתנו שנבצע שינויים מהותיים ביחסים בינינו, ובזה עדיין לא התחלנו לטפל בצורה רצינית. כתוצאה מכך שאנחנו נמצאים בלחצים, בחוסר אונים, הטבע מראה לנו עד כמה אנחנו לא שולטים בכל דבר כמו שחשבנו שאנחנו מנהלים את העולם. אנחנו נמצאים תחת השפעה ושליטה של היד החזקה של הטבע, כך הטבע מביא אותנו להכרת המצב החדש, שעלינו להתחשב אחד בשני יותר, להיות סבלניים יותר. אני מקווה שאנשים יתחילו להבין את הדברים האלה במהרה.

 

מתוך ישיבת כתבים, 4.7.2021

 

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest