דף הבית / כללי / מדוע התיקון מתעכב?

מדוע התיקון מתעכב?

 שאלה: האם מכונת ההשמדה הנאצית שפעלה בזמן מלחמת העולם השנייה, זה גם תיקון שנובע מהבורא?

תשובתי: כן, זה תיקון. השמדה של מיליוני בני אדם התרחשה, מפני שאותם בני אדם סירבו  לבצע את תוכנית הבריאה והנאצים היו בסך הכול כלי נשק בידי הבוראהמערכת הכללית מבצעת חישוב כזה, אין בה שום רחמים. אנחנו מכנים כך את הבורא "רחום וחנון, טוב ומטיב", אבל משמעות  המושג היא לגמרי לא מה שבני אדם מבינים ברמה הגשמית.

הבורא עושה הכול כדי שאנחנו נתתקן. נקבעה והופעלה מערכת מדויקת של בריאה ועלינו לבצע אותה. בתוכנית הזאת קיימים "מתקני ריכוך" מיוחדים. נניח שעתה מגיע לאדם עונש כי אחרת הוא לא יתנער, צריך "לתת לו על הראש" כדי שיתעשת ויתחיל להתנהג בצורה אחרת, אבל לא עושים זאת. כלומר יש השהייה מסוימת בחשבון איתו וכך עם כל אחד מאיתנו. אנחנו יכולים להרשות לעצמנו להירגע. אנחנו מרגישים קצת מפונקים על ידי הבורא.

עם זאת, המכונה עובדת באופן מדויק לחלוטין. זהו מחשב ענק שבו כולנו כלולים, ועם כולם נעשה חשבון רציני באופן מידי. השהייה בזמן מכוונת כדי שנבין את חוסר ההשתתפות שלנו בתהליך. בזמן הזה היא עוזרת לאדם ומאפשרת לו לברר את מהות המתרחש כדי להגיע לפעולות נכונות.

שאלה: האם אנחנו, בני האדם שמקבלים מכות, למדנו מכך משהו במהלך ההיסטוריה? נראה כי בכל מקרה אנחנו ממשיכים לעשות את אותו הדבר.

תשובתי: אולם אפשרות כזאת אינה נשללת. התיקון מתבצע בקבוצה, לכן כאן הבורא לא משהה את ההשפעה שלו עלינו, הוא מאפשר לקבוצה להשפיע על כל אחד.

אם הבורא מתכוון להעניש מישהו, אז הוא פונה לכל הקבוצה. והקבוצה, שבה האדם נמצא, מתחילה לחוות כל מיני מצבים. אם היא יכולה להביא את האדם לתיקון, אז הכול בסדר. ואם לא, אז מופעלת הענישה שהושהתה. במילים אחרות, השהייה בזמן תלויה בקבוצה.

שאלה: כלומר, צריכים להצטבר הייסורים של כל בני האדם, להתגלות בדור מסוים ולהביא אותם להכרה שצריך לעשות משהו?

תשובתי: כן. תוכנית הבריאה פועלת באופן מדויק בתקופות מצטברות.

שאלה: האם ישנו חלק מהאנשים שיותר אחראי על איחור ההתפתחות, ולכן כל האנושות סובלת?

תשובתי: תראה כיצד אפריקה סובלת, ומי מהם מבין להם הם סובלים? בהשוואה לאפריקה, אנחנו נמצאים בתנאים הרבה יותר נוחים. בדיבור על ייסורים, איננו יכולים להסביר את כל תמונת האנושות בכל היבשות ובכל הזמנים. צריך לראות את התוכנית הזאת מהתחלה ועד הסוף: באיזה אופן הנשמות נכנסות ו"מודבקות" זו לזו.

שאלה: כלומר, כל האנושות, זה אורגניזם עצום חי, ואם מישהו איפה שהוא מתעצל, אז חלק אחר סובל בגללו?

תשובתי: זה רק מצטייר לנו בצורה כזאת, מפני שאנחנו לא יודעים את צימוד הנשמות.  הנשמה היא אחת, וחלקים שונים שלה כביכול נמצאים במקומות שונים של האנושות. כאשר כואבת לך הרגל, הכאב אינו מורגש ברגל, אלא במוח, אבל המוח מדווח לך על כך שהכאב נמצא ברגל. מפני שהמוח, הוא מרכז השליטה של כל קצוות העצבים.

לכן, אם מישהו עושה היכן  שהוא בעיות אז כולם מרגישים אותן. קיים גוף אחד, שאינו מתגלה ביחס אלינו כשלם, אנחנו לא רואים זאת. אבל כאשר נראה, יתברר לנו שהכול מסתדר ומתאים באופן מדויק לחלוטין.

מתוך שיעור וירטואלי, 8.07.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest