דף הבית / יחסים / מדוע היהודים תמיד אשמים?

מדוע היהודים תמיד אשמים?

שאלה: ברשתות החברתיות האשימו אותנו שיצרנו את וירוס הקורונה כי אנחנו רוצים להרוויח כסף. מדוע עמי העולם נטפלים דווקא ליהודים ולא לסינים שאצלם התגלה הנגיף?

תשובתי: זה טבעי. אנחנו קבוצה קטנה שיצאה והתנתקה מכל האנושות עוד בבבל העתיקה בזמנו של אברהם אבינו, שאסף את הקבוצה הזו והוביל אותה לארץ כנען, ארץ ישראל. גדלנו, התפתחנו ועברנו מכוונה על מנת לקבל לכוונה על מנת להשפיע ביחסים בינינו, ועל ידי מאבקים גדולים מאוד בינינו גילינו את הקשר שלנו עם הבורא. כל העבודה שלנו הייתה בקבוצה שנקראת "עם ישראל", שהיא בכלל לא עם אלא אוסף מתוך עמי בבל, באותה קבוצה צריכים לקבוע בינינו יחסים שבהם יתגלה כוח עליון אחד, יחיד ומיוחד, ושאין עוד מלבדו.

כשהגענו למצב הזה התקיימנו כך, וזה היה בניגוד לכל  לאנושות, בניגוד לרצון לקבל שכולו נמצא בטבע הדומם, הצומח, החי ובבני האדם האחרים, מלבד ישראל, אלה שהתחברו ביניהם למעלה מכל ההבדלים. לכן הקבוצה הזו מיוחדת מאוד ומנוגדת לכל העמים.

יש שבעים אומות עולם ויש קבוצה שנקראת "ישראל" שאומרת "לא חשוב מאיפה אתה ומאיזה לאום, כולנו אחים וכולנו צריכים להתחבר ולתת לבורא מקום בינינו". לכן, ודאי שאנחנו הפוכים מהאחרים ושנואים עליהם, כי יש בנו טבע אחר שלא נמצא בעולם שלנו בכלל, ולכן השנאה של אומות העולם לא פוסקת ורק מתגברת, ולכן לא פלא שמאשימים אותנו בכל הצרות והבעיות שמתגלות בעולם.

אם לא נזדרז להביא את העולם לתיקון, שכולם יהיו "כאיש אחד בלב אחד", אז נרגיש שמתרחשים עוד ועוד אירועים יותר ויותר קשים בין העמים, וגם מצד העמים כלפינו.

מתוך ישיבת כתבים, 8.4.2021

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest