דף הבית / המשבר ופתרונו / מדוע גם האסלאם גוסס?

מדוע גם האסלאם גוסס?

דעה: צמצום אוכלוסיית העולם הינו וודאי. רוב האוכלוסייה במדינות המפותחות תזדקן ותהפוך לנתמכת, והמערכת הפנסיונית ומערכת הבריאות לא יוכלו לתמוך בפירמידה ההפוכה הזאת.

והבעיה זו היא לא רק במדינות המפותחות – בפעם הראשונה בהיסטוריה שיעור הילודה בעולם נמצא הרבה מתחת לרמת התחלופה, ובאופן כללי עבר את נקודת האל-חזור הדמוגרפית.

שיעור הילודה בעולם המוסלמי יורד בקצב מהיר עוד יותר.

עד אמצע המאה הנוכחית חגורת המדינות המוסלמיות, ממרוקו ועד איראן, תתדלדל. יתר על כן, העולם האסלאמי יקבל מספר קשישים נתמכים באותו השיעור כמו המדינות המפותחות, אבל רק עם אחוז אחד של הייצור שלהן. כלומר, פצצת הזמן בעולם המוסלמי מתקתקת, ולא ניתן לנטרל אותה.

הצמצום הבלתי נמנע של האוכלוסייה מגדיל, ולא מפחית את הסכנה של האסלאם הקיצוני. המוסלמים הקיצוניים שמסוגלים לזהות את ההרס של התרבות שלהם, מאמינים מתוך ייאוש שאין להם מה להפסיד. על סף מותם, האדם או המדינה לא חושבים בצורה רציונלית.

כיום, חלק ניכר של אוכלוסיית העולם איבד את הטעם בחיים. לארבעת פרשי האפוקליפסה: מלחמה, רעב, מגפה, מוות – התווסף הכוח הבסיסי (העליון) – אובדן האמונה. התרבויות של היום מתות מאדישות, ולא מיד האויב.

גם ההשלמה של האירופאים עם ההכחדה התרבותית וגם התוקפנות האסלאמית, שניהם מתים מייאוש. העם שעומד בפני האיום של ההכחדה התרבותית, יכול לבחור במלחמה, במידה והיא מהווה תקווה להישרדות.

דווקא בצורה כזאת האסלאם הקיצוני רואה את המצב של החברה המוסלמית המסורתית בפני העולם המודרני. ה"איסלאמיסטים" חוששים שאם הם יפסידו, דתם והתרבותם ייעלמו במערבולת של העולם המודרני.

המדינה היהודית העשירה והמוצלחת לצידה של המדינה הפלסטינית הענייה והמקופחת משפילה את סמכותו של האסלאם, והפלסטינים יילחמו עד הסוף ולא יהיו מוכנים לקבל את המצב הזה.

התייחסותי: זוהי הסיבה שבגללה כל האנושות תהיה מסוגלת לקבל את השיטה של החינוך האינטגרלי, כדי שעוד בחיים האלה ניתן יהיה ליישם באופן הדרגתי את היציאה לממד החדש של חיים נצחיים ושלמים. לא תהיה לאנושות ברירה אחרת. על ידי הפצת החינוך וההשכלה האינטגרליים אנחנו מקדמים וחושפים את הפתרון היחיד האפשרי, מחזקים את המודעות לצורך לעשות את המעבר הזה לפני שכוחות הטבע יכריחו אותנו לכך.

ידיעות קודמות בנושא:
למדינות של "האביב הערבי" מגיע הסתיו
יותר ממחצית אזרחי צרפת מודאגים מהתחזקות האסלאם במדינתם
איך לפתור את הבעיות הדמוגרפיות?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest