דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מגה-כנס – חלון לעולם הרוחני

מגה-כנס – חלון לעולם הרוחני

megacongress-2010.jpg

שאלה: כיצד עליי להכין את עצמי למגה-כנס העולמי אשר יערך בסוף השבוע הזה, כדי להגיע אליו כמו לסעודת מלכים?

תשובתי: אנחנו יכולים להשקיע כאלו מאמצים, שכאשר נתאסף יחד בכנס, נוכל לקבל את הרגשת החיים הרוחניים אפילו לזמן קצר. החיים רוחניים הם רק בחיבור, כאשר אנחנו יוצרים כלי רוחני, קשר בינינו, ובתוכו מרגישים את העולם הרוחני, האיחוד של החלקים המנוגדים. ביניהם קיימת הופכיות, דחייה, אך מעליו אנחנו משׂיגים איחוד, מאחר ואנחנו רוצים אותו ומשתוקקים אליו.

בתשובה לרצון הזה מגיע אור, אפילו שהאדם עדיין אינו מוכן אליו, אך בכל מקרה, לאיזה פרק זמן, הוא יכול להרגיש את העולם הרוחני. אפילו שאחר כך אנחנו נרד, זה לא נורא! יכול לקרות גם כך וגם כך. קיימת אפשרות שאנחנו אפילו לא נרד ונתחיל לעלות הלאה, בהתחילנו מהמדרגה הרוחנית הראשונה הזאת.

אני סבור שאנחנו בהחלט מסוגלים לכך, יש לנו את כל הידע הנחוץ, כל החומר, כל ההכנה, נבנתה מערכת חיצונית שדרושה לנו, והקשר בינינו. הכול מוכן, נשאר רק ליישׂם! וזה תלוי בכם. אנחנו נוכל להרגיש זאת, אם נרצה מאוד חזק להתחבר זה עם זה ולגלות בתוך החיבור הזה את החיים הרוחניים, חיים בהשפעה, מעל לאגואיזם הפרטי של כל אחד.

חשוב כאן דבר נוסף: להרגיש, ולא להתחיל ליהנות מזה! כי אז אנחנו מייד ניפול. אך אם נרגיש את הרוחניות ונמשיך, בכך שניזהר מלהשתמש בה בצורה אגואיסטית אלא רק כדי להשפיע זה לזה, נגלה את האור.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות", 18.07.2010

ראה מאמרים קודמים בנושא:
הכול כבר מוכן!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest