דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מגבר של מתח ההשפעה

מגבר של מתח ההשפעה

שאלה: האם יוצא, שלא קיים כלום חוץ מהמציאות הרוחנית?

תשובתי: בוודאי. זו אותה המציאות שאנחנו נמצאים בה עכשיו, אבל אנחנו מתחילים לראות כיצד פועל בה הכוח העליון. ישנם רק שני כוחות: כוח הרצון והכוח העליון שמתלבש עליו.

הכוחות הללו מתחילים להיות יותר ויותר מורגשים ואנחנו רואים שרק הם פועלים במציאות, ואין שום חומר, כי גם הוא כוח. הפיזיקאים טוענים שהעולם הוא שדה כוחות ולא קיים שום חומר.

המחקרים מראים שבתוך החומר יש אנרגיה, כוח. לכן, לחומר אין חשיבות, אבל בכל זאת הוא עדיין נמצא. רק אחרי שכל באי העולם יתחברו לרשת ויגלו שהם פועלים בתוך שדה כוח הקבלה וכוח ההשפעה, אז החומר ייעלם לחלוטין והעולם הזה ייעלם, לכן הוא נקרא "העולם המדומה". אבל זה יקרה בעתיד, בגמר התיקון הכללי.

שאלה: מאיפה האדם לוקח כוחות לקשור את הכול ביחד ולראות מציאות אמיתית?

תשובתי: לבד אתה לא תוכל לעשות כלום, לא לשנות את תפיסתך או להתרגל לתמונה הנכונה ולא ללמוד אותה. זה אפשרי רק אם אתה נמצא בסביבה המתאימה שעובדת על כך, שבה כל אחד וכולם ביחד מבינים שהם חייבים לבנות ביניהם רשת קשר המותאמת לגילוי האור העליון.

עלינו לעבוד בינינו כל הזמן כדי להפוך לכלי אחד, למערכת אחת וכל הזמן לפתח אותה, להוסיף אליה יותר ויותר פעולות הדדיות. בהתאם לזה, בתוך הכלי יתגלה האור: בעליות וירידות שגם הן תהפוכנה למותאמות ומשותפות יותר ויותר. אנחנו נתחיל להרגיש את עצמנו מקושרים יותר ונשפיע יותר זה על זה.

כל אחד יראה עד כמה האופי שלו, הנשמה שלו, הפוטנציאל הפנימי שלו מתאימים לכל היתר, כי חלק עולים וחלק יורדים. אף על פי שכולנו מתקדמים ביחד ועוברים עליות וירידות, אבל כל אחד פועל בהתאם לאופי שלו, כמו רכיבים שונים הפועלים בתוך מערכת חשמלית אחת: האחד הוא נָגד, השני קָבל והשלישי הוא סליל.

כל אחד עובר עלייה, אבל העלייה בקָבל ובסליל היא שונה לגמרי, כי בקָבל זה מתבטא בשינוי הפוטנציאל ובסליל זה מתבטא בשדה חשמלי. העלייה מתבטאת בצורה שונה בהתאם לשורש הנשמה, ובעיקרון כולם עוברים את אותו המצב.

ומכיוון שיש בינינו כל כך הרבה הבדלים, יכולה להיות עלייה בלתי פוסקת ללא ירידות. כי כל אחד נמצא כאילו בעלייה או בירידה כלפי כל היתר, אבל כלפי עצמו זה נחשב לעלייה. מטען חשמלי עובר כל הזמן ממקום למקום, אבל כל שינוי פועל לטובת העלייה, מעלה כל הזמן את המתח בתוך המערכת ומעלה אותה בדרגה.

נכון להיום אין בינינו חיבור, לכן בגלל חוסר הקשר בינינו כל אחד מאיתנו עולה ויורד. אבל אם אנחנו מתחברים, אז כבר אין לנו ירידות כאלה. "וייאנחו בני ישראל מן העבודה", זה לא חושך בגלל חוסר חיבור, אלא בגלל חוסר השפעה. אבל בעצם זאת עלייה, כי אם כל אחד מתחבר לאחרים הוא לוקח על עצמו את עבודתם. "מינוס" במקום אחד מקבל פיצוי על ידי "פלוס" במקום אחר, ולהיפך. וכך כולם נמצאים בעלייה. לכן, אם אנחנו מתחברים, אין יותר ירידות, אלא יש רק עלייה!

מכיוון שאתה מחובר עם מרכיבים אחרים במערכת, אתה כאילו הופך מזרם חילופין לזרם ישר. הדבר היחיד שחסר לנו הוא הקשר. אנחנו לא עובדים על זה מספיק.

מתוך שיעור על פי אגרת של הרב"ש, 20.04.2014

ידיעות קודמות בנושא:
ביחד נצוף מעל המים
תפיסת המציאות: התקרבות אל האור
החיים הלא אישיים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest