דף הבית / הכול על הקורונה / מבט לעתיד הקרוב

מבט לעתיד הקרוב

שאלה: כיצד עכשיו, בתקופת המגפה ישתנה הביקוש הצרכני, במה צריכים היזמים ובעלי עסקים חדשים להתמקד?

תשובתי: הגענו למצב שבו האנושות צריכה לגדול מתוך האגואיזם שלה. לכן כל העסקים והמפעלים בעלי אופי אגואיסטי ילכו וידעכו בהדרגה. זה יקרה בשנים הקרובות. עלינו להשיג בדור הבא הידמוּת לטבע, אינטגרליות, תלות של כולם בכולם. למרות שנדמה לנו שהחברה האגואיסטית מתפתחת, בכללות היא כבר נמצאת בקיפאון פנימי. אני סבור, שהמכות של נגיף הקורונה זו תחילת הקיפאון, הטבע לא יאפשר לנו לעשות בו ככל העולה על רוחנו. אנחנו לא יכולים לפתוח מפעלים למיניהם ולקלקל את האקולוגיה ללא שום אבחנה ומבלי להיענש רק כדי לצבור כסף ולא לדעת מה לעשות איתו.

לפנינו ניצבת בעיה גדולה, עלינו להבין באיזה אופן לאזן את עצמנו. אני חושב, שעם היציאה מבידוד עצמי לראשונה נתחיל להרגיש, שהחזרה לעולם הרגיל האגואיסטי והקפיטליסטי לא צולחת לנו, ממש עד שנראה כיצד השתנו בני האדם. נראה, שהם נדחים מכל מה שקשור לשאיפה רק להרוויח, לדכא אחרים, להתגאות בכמות הכסף שיש לך בחשבון הבנק בהשוואה לאחרים.

היציאה מהמשבר לא תהיה פשוטה. אנשים לא ממש ירצו לחזור לחיים הקודמים. הם פתאום ירגישו שזה לא פשוט, שהופיע אצלם יחס אחר לתקופה שלפני נגיף הקורונה. לפחות לא נפתח בכל פינה מספרות לכלבים ועסקים דומים אחרים. לא יהיו עסקים מיותרים, אנשים יסתפקו בערכים נורמליים יותר וכלל אנושיים. הטבע עצמו כבר לא יאפשר לנו יותר לחיות כך, בנוסף מצב הסוציולוגי. בעולם נגיע עד 70% אבטלה ולא נוכל ליצור עבורם משרות שאין בהן צורך בכלל.

יכול להיות, שזה לא העתיד של מחר, אבל חכמת הקבלה מציעה להעביר את 70% האלה ללימוד כולל, ולשלם להם קצבה בגובה של שכר חודשי. והיתר, אותם 20-30% מהאוכלוסייה יעסקו בעבודות הכרחיות וחיוניות לאנושות, ולא כדי למכור, לקנות ולמכור יותר ביוקר. כך אני רואה את העתיד הקרוב. אני מאוד מקווה, שכך זה גם יהיה, כי אם לא עכשיו, אז כעבור זמן מה אנחנו בכל זאת נגיע לזה.

גם אנחנו חלק מהטבע, והוא לא יאפשר לנו להמשיך לזהם את הסביבה, לבזבז לשווא את המשאבים הטבעיים וכולי, מפני שכבר הגענו עד לגבול ההגיוני, לכן מופיעים כל מיני נגיפים. לפנינו עוד הרבה הפתעות דומות מצד הטבע, אני סבור שנגיף הקורונה, זה שלב הניקוי הראשון עבורנו. ואם מישהו רוצה לפתוח או ליצור סוג של עסק, אז עליו לפעול באופן נורמלי, הגיוני, עם חשבון גדול לכך שהוא עושה משהו מועיל לאנשים, שבלי המוצר שהוא מייצר הם באמת לא יוכלו להסתדר.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 24.05.2020:

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest