דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הכנה / מאבד את עצמי בחברים

מאבד את עצמי בחברים

כנס בסנט פטרבורג. שיעור מקדים מס' 1.

אנחנו התחלנו את ההכנה לכנס כבר מזמן, לפני כמה חודשים. ועכשיו אנחנו צריכים להשתדל לעשות כך, שמטרת הכנס מלכתחילה תהיה לנגד עינינו.

המטרה פשוטה. שום דבר לא קיים בעולם, חוץ מאיסוף של הרצונות לרצון אחד יחיד שלם. זה מה שאנחנו צריכים לראות לפנינו: אנחנו עושים את זה או שמאלצים את האור העליון שיעשה את זה בצורה כזאת.

אם אנחנו נשתוקק להרגיש את המצב הזה, כדי שהוא באמת יתממש בינינו, אז זה באמת יקרה. זה תלוי ברצון שלנו, רק בו. ובכל העולם תופיע כזאת הרגשה שתבוא מאיתנו בגלים.

כל אחד מאיתנו כבר יודע היטב שהכול תלוי רק בו. אנחנו כבר למדנו הרבה פעמים שתפיסת העולם שלנו, הרגשת העולם, מהווה תוצאה של המבט הפנימי שלנו על העולם. בעל הסולם מכנה זאת "הסתכלות פנימית".

לכן, אנחנו צריכים לכוון את ההסתכלות הפנימית שלנו, את ההשתוקקות בכזאת צורה, כדי לראות אחד יחיד שלם מכולנו. וזה תלוי בכל אחד.

כי כל אחד מאיתנו מהווה יקום נפרד. ואם כך נתאר את זה לעצמנו וכך נתמוך זה בזה, אז ודאי שתיווצר "התלבשות" נכונה אחד על השני, ויחד אנחנו נאסוף את אותה עוצמת השתוקקות הדרושה, שכבר תזמין התגלות ברורה של המצב הזה. את זה רציתי לאחל לנו.

כאן התאספו הרבה מאוד חברים שלנו ממדינות ואזורים שונים. זה טוב מאוד, כי נוצר כלי יותר רבגוני. זה מקנה עוצמה להשתוקקויות ההדדיות שלנו.

ללכת לאיבוד בחברה הזאת, זהו האושר האמיתי. אם האדם משתוקק לזה, הוא מרגיש שהוא נעלם, הוא מתחיל בעל כורחו לרקוד משמחה מהקשר עם החברים, כמו שכותב הרב"ש באיגרת שלו. הוא עד כדי כך מתמוסס, שלא מרגיש כלום חוץ מהם עצמם. ואם אנחנו נעלמים בצורה כזאת בחברה המשותפת שלנו, אז דרכה מתחילים להרגיש את אותו המצב שרוצים כל כך להרגיש, זה האיחוד, זו ה"מלכות".

אני חושב שאנחנו נוכל לעשות את זה. אני לא רואה שום מכשולים. אנחנו רק צריכים לחבר את מה שיש בנו.

מתוך שיעור מקדים מס' 1 לכנס בסנט פטרבורג, 18.09.2014

ידיעות קודמות בנושא:
חיים מאחורי קירות אקוואריום
חילופי שלטון
הכְוונה למנה חדשה של אור

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest