דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / לשנות את דעתו של האדם ההמוני

לשנות את דעתו של האדם ההמוני

דעתו של דוד דוברובסקי, שותף של יו"ר המועצה המדעית באקדמיה למדעים של רוסיה, בנושא "מתודולוגיית המוח המלאכותי": המסלול הקטלני של הציביליזציה שלנו התגלה לפני זמן רב. כדי לשנות את הנתיב ההרסני הזה, יש לשנות את התודעה של האדם ההמוני – את האגרסיביות שלו, את הנטיות האגואיסטיות שלו ואת הצרכנות חסרת הרסן.

אבל כיצד להגיע לזה? – הפיתרון האפשרי הוא ביצירת מוח מלאכותי. במקרה זה, תלותו של הפרט בתוכניות הגנטיות הקיימות של הפעילות המנטלית שלו, מבוטלת. אנו מנתקים את הקשר עם הטבע של האדם, ובזה תולים את בנייתו של סוג חדש של תודעה הדורש פיתוח מבנים חדשים ליצירת ערכים, משמעות, פעילות, כוח רצון, ועיצוב תכוניות קיומיות שמתאימות לאדם בן אל-מוות.

התייחסותי: הטבע לא יאפשר לנו את זה. יש לו תוכנית משלו להתפתחות שלנו. המשימה שלנו היא להגיע להכרת הרע שנטמע בטבע שלנו ולרצות לשנות אותו לתכונה ההפוכה. ברגע שאנחנו נרצה את השינוי הזה, אנחנו נוכל למצוא את הדרך אליו – וזאת באמצעות חכמת הקבלה.

בהתחלה זה אולי נראה לאדם כדבר מיסטי, אבל הסבל יכריח אותנו להסכים עם זה. ועדיף לעשות זאת ללא סבל, בהקדם, לפני שהוא מגיע אלינו – לחשוב על הסיבה היחידה לכל הבעיות והמשברים, שהיא, האגו שלנו.

ידיעות קודמות בנושא:
שיטת הקשר האינטגרלי
בינה מלאכותית – דמיון או מציאות?
העולם מוכן לשמוע

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest