דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לראות עולם אין סוף

לראות עולם אין סוף

"אין דבר בכל המציאות שלא יהיה כלול בא"ס המושגים ההפוכים אצלנו כלולים בו ית' בסוד אחד יחיד ומיוחד. דע שאין לך שום מהות של ישות בעולם, הן מן המוחשות אל החושים שלנו, והן מן המושכלות בעין השכל שלנו, שאינו כלול בבורא ית', דהא כולם נמשכין לנו הימנו ית'." (בעל הסולם, תלמוד עשר הספירות, כרך א' הסתכלות פנימית).

אנחנו קיימים בשדה עצום של מידע קבוע וקולטים מתוכו רק קטעים קטנים. עם זאת, כל אחד מקבל אותם בהתאם לרשימו (רישום רוחני) שלו, שנכון לרגע זה עובד בתוכו, ומעורר בו רגישות מיוחדת.

אנחנו כביכול סורקים את השדה הזה על ידי המיקרו-קולטים (רשימות) שלנו, וכך נמשיך עד שכולנו יחד נסיים סריקה של כל מה שאנחנו צריכים. כאשר המיקרו-קולטים שלנו, שנקראים "מסכים" מתחברים למסך אחד גדול, נראה את כל תמונת הבריאה כפי שהיא קיימת הלכה למעשה מחוצה לנו.

כדי להתאחד בינינו, נצטרך לבטל את האגו העצמי. זה יאפשר לנו לראות את התמונה הכללית האמיתית, ענקית, רבת תוכניות, n – ממדית, פנורמית, שמקיפה את כל העולמות. היא נקראת "עולם אין סוף" עם הופעתו של הבורא, האור העליון.

בהתאם למאמצים שלנו להתחבר זה עם זה, מופיעות אצלנו אפשרויות סריקה מתקדמות, ובתפיסה שלנו נאחד את התמונה הזאת עד שהיא תהפוך למוחלטת.

מתוך שיעור וירטואלי, 1.04.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest