לקדם את האנושות

שאלה: רבנים ידועים שאלו את החכמים: "מה אתם חושבים, למה בקרב מיליארדרים מקבלי פרס נובל, יש הרבה אנשים בעלי לאומיות יהודית?".

תשובה ראשונה: "בגלל האנטישמיות, היהודים היו צריכים לעבוד פי שתיים ופי שלוש יותר, כדי לקבל מה שמקבלים אחרים ואפילו יותר". תשובה שנייה: "אדם צריך בכל דקה פנויה ללמוד משהו. כלל דומה נשאר במסורת והפך לחלק של הגנום הלאומי". לפי גרסתו של פורבס, בשנת 2019 בעשירייה של המיליארדרים למחציתם יש שורשים יהודיים. אלה הם מארק צוקרברג, מייקל בלומברג, וורן באפט, לארי פייג'.

כיצד היית עונה על השאלה: "למה"?

תשובתי: אני סבור, כמקובל, שדווקא השורש הרוחני מאפשר ליהודים לראות, להרגיש פנימית, לקבל מידע רחב הרבה יותר, למרות שהם עצמם אינם מודעים לכך. אני לא חושב, שיש כאן עניין של IQ. הסיבה לכך היא שהם מקבלים מידע מהכוח הכללי של הטבע, שמקיף וסובב את כולנו וכולל בתוכו את כל החוקים ומנהל הכול.

שאלה: אבל בכל זאת, אם זה הטבע, אם זה החוק הכללי, הרי הוא מקדם אותם לא כדי שהם ירוויחו בעסקים, יהפכו למיליארדרים וכולי? הרי לא לשם כך הוא עושה זאת?

תשובתי: לא לשם כך.

שאלה: אבל הם הרי מנצלים זאת לשם כך.

תשובתי: הם אכן מנצלים זאת לשם כך והטבע עושה זאת כך, כדי לקדם דרכם את כל האנושות, לאן מתפשטת האנושות, לאן היא מתקדמת, לאן היא נמשכת, אצלם ההרגשה הזאת באמת מובילה אותם להישגים.

שאלה: כדי להוביל עוד את האנושות לכאלה הישגים?

תשובתי: כן. למעשה לא לשם כך נוצרו קשרים מיוחדים שלנו עם כוח הטבע, כדי לנצלם באופן אגואיסטי, אבל בכל זאת דרכם גם האנושות התקדמה מאוד. מה היינו עושים היום ללא גוגל, ללא פייסבוק וכדומה? יש שם כמות גדולה מאוד של יהודים.

שאלה: לאיזה צורך ניתנו להם אותם כישורים?

תשובתי: בינתיים כדי לקדם את האנושות למצב שבו יש לך הכול, ואין לך כלום. יש לך הכול, אבל אתה מוגבל על ידי כדור הארץ. מה אתה צריך לראות מה מתרחש עכשיו בפיליפינים או בדרום אמריקה? אתה כבר רואה. ומה הלאה? דרך הפלאפון שלך אתה מקבל כל סוג של מידע. מה הלאה? האדם צריך, בסופו של דבר, להתמלא, הרי כולנו נעים במהלך ההיסטוריה ממילוי למילוי. אני חושב, שכל זה יסתיים ואנחנו נשאר עניים מאוד, "שדודים".

שאלה: ולשם זה נועד כל התהליך?

תשובתי: לשם זה נועד כל התהליך. הוא צריך להביא אותנו עד למצב שבו אנחנו לא רוצים להגיע לשום מקום.

הערה: אני צופה לכזאת זעקה שהיהודים הכניסו אותנו למבוי סתום.

תשובתי: בוודאי. זו המשימה שלהם, להוביל את האנושות.

שאלה: בשביל מה להוביל את האנושות למבוי סתום, לריקנות?

תשובתי: ממבוי סתום למבוי סתום, ממבוי סתום למבוי סתום. דווקא באופן כזה האנושות מתקדמת, מפני שהיא נתקלת באגואיזם שלה ומחפשת דרך אחרת. כמו שואבי אבק אוטומטיים שנתקלים בפינות, כך גם האנושות, עד שתגלה: "זהו, אני מתנתק. אין שום משמעות. לא מסכים יותר לזחול על הרצפה. צריך לעלות למעלה".

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 25.06.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest