דף הבית / אקטואליה / לעצור את ההוריקנים

לעצור את ההוריקנים

שאלה: שורה של סופות הוריקנים בזו אחר זו פקדה את כדור הארץ. רק חלף הוריקן "הרווי", ואחריו הגיעה "אירמה". ובמפרץ מקסיקו כבר מתהווה הוריקן חדש, "קטיה". יש האומרים, שמתקרב גל נוסף של הוריקנים. מאיפה מגיע יבול ההוריקנים, ולמה דווקא עכשיו..?

תשובתי: אנחנו גורמים נזק בדרגה האנושית. כאשר הדרגה הזאת, הדחייה הזאת, פעולת נגד של כוחות חיוביים ושליליים יורדת דרך דרגות החי והצומח לדרגת הדומם, אליה שייכים ההוריקנים וכל הטבע, שם וודאי התוצאה שמתגלה גדולה פי מיליארד פעמים.

הערה: כלומר, עיוות קטן שלנו הופך לסופת הוריקן.

תשובתי: לא רק לסופת הוריקן, עוד נראה בעתיד פעילות סולארית וכאלה בעיות מגורמים שונים, שהאנושות ממש תתחמם מלמטה, ותיצלה מלמעלה. כך זה יימשך, עד שיעקרו מאיתנו את האטימות.

מפני שכאשר בני אדם נמצאים בייסורים, אז האגו שלהם אינו מאפשר להם להשתעשע וליהנות במותרות, אלא העיקר עבורם להישאר בחיים. בדומה לאותם מיליארדרים שמתחפרים בתוך מקלטי הבטון מחשש לחייהם ומוכנים להמשיך לשבת בתוכם. הם כבר לא חושבים איך להרוויח בבורסה או לעשות עוד משהו…העיקר להישאר בחיים.

לכן, אנחנו רואים שתופעה כמו סופת הוריקן משפיעה על האנושות, מנענעת אותה ומכניסה בה קצת סדר. נקווה שלזמן מה, האנושות תבין שצריך לעשות משהו. ויכול להיות שתטה אוזן לדעתם של מקובלים, מפני שאחרת היא לא תמצא מוצא. כאשר אירועים כאלה יחזרו על עצמם באופן קבוע ו"יסחטו מהאנושות את הנשמה", אז יכול להיות שבכל זאת נסכים להקשיב, מפני שהייסורים הופכים את האדם לרגיש יותר כלפי דעותיהם של אחרים.

שאלה: אתה חושב שהייסורים הללו יביאו את האדם להבנה מדוע זה מתרחש?

תשובתי: האדם יתחיל להקשיב לדעתם של מקובלים, כי הוא בעצמו לא יגיע לכלום. הכול כבר הוכן מראש: חכמת הקבלה עם שיטת התיקון עבור כל האנושות. רק שלאנושות עדיין חסר דחף מלמטה, רצון לשמוע ולהתחיל ליישם. אני מקווה מאוד, שזה יקרה מהר, באופן יעיל ועם מעט ייסורים. אבל זה לא יקרה בלעדיהם.

שאלה: אתה מצהיר על כך בנוקשות?

תשובתי: בוודאי. אנחנו הרי רואים שהאנושות כל פעם חוזרת ל"סורה" מהר מאוד מבחינה אגואיסטית.

שאלה: כל אסונות הטבע האלה מתרחשים רק למען דבר אחד?

תשובתי: רק למען דבר אחד, שהאדם יאמר: "אני מוכן לשמוע על כך שאני אשם ואני מוכן לתקן את עצמי, מפני שעדיף המוות מאשר חיים מסוג זה, אבל איני יכול למות, כי לא נותנים לי כוחות לשים קץ לחיי. הייתי רוצה, שיהיה לי כזה כוח, אבל הוא איננו, לכן אני אומלל. הגוף הזה חי ואיני יכול לעשות דבר". אז האדם מתחיל להקשיב איך הוא יכול להיות מעל למוות.

אני רוצה שהאנושות תכיר כמה שיותר מהר בעובדה שאם יש הוריקן קטן, כישלון קטן, זה מספיק! נבין, שעלינו לעשות משהו ונהיה מוכנים ללמוד. נבין שאנחנו נמצאים במערכת סגורה שמחלקת פקודות.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 7.9.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest