דף הבית / משבר עולמי / לעבור לעולם החדש בצורה חלקה

לעבור לעולם החדש בצורה חלקה

שאלה: האם כל אדם יוכל להמשיך לעסוק בעיסוקיו ורק לשנות את המטרה שלו למען הכלל? או שנצטרך לצמצם את עיסוקינו?

תשובתי: ודאי שנצטרך להצטמצם. הרי המשבר נמשך, ויותר ויותר אנשים יהיו מובטלים. חייבים למשוך אותם למערכת הלימוד על חוקי העולם החדש ועל עקרונות החיבור, שאותם דורש הטבע.

התפקיד שלנו הוא למשוך את המאור המחזיר למוטב על ידי ההפצה והחינוך. ואז, אם הכול יתנהל בצורה האופטימלית, העולם "יתדרדר" בצורה רכה, כמו על כרית אוויר, כך שהאנשים שהתעסוקה שלהם אינה נדרשת לשם סיפוק הצרכים הבסיסיים, יעברו בצורה חלקה ללימוד, והלימוד יהפוך לעבודה העיקרית שלהם.

הצורה הטכנית שבה זה יתבצע אינה חשובה עכשיו. האור ייתן לנו את השכל והרגש, הוא יבצע את הכול, והוא בעצמו יעשה את החלוקה הזאת. אנחנו רק צריכים למשוך אותו, לגרום לשינויים בנו ובעולם, ומהצד השני, ללכת בעקבות הלחץ החיצוני של הטבע. וכך, בהדרגה, אנחנו נתחיל לייצר פחות דברים חסרי תועלת, לזהם פחות את הסביבה, לכפות פחות זה על זה שירותים לא נחוצים ולצאת מתוך מסגרות העבודה הישנות. התעשייה, המסחר, האספקה – כל זה יצטמצם עד לרמה הבסיסית, בצורה שתאפשר את קיום החיים הנורמליים ההכרחיים למין האנושי.

וכל האנשים שיתפנו מעיסוקיהם, ייגשו למימוש החיבור, בעזרת מערכת החינוך החדשה, ובתוך החיבור הזה אנחנו נתחיל לגלות את המדרגה הרוחנית הבאה שלנו, מדרגת ה"מדבר". כי במובן הרוחני, כולנו נמצאים עדיין בדרגת ה"חי".

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "השלום בעולם", 23.10.2011

ידיעות קודמות בנושא:
לבקש מהאור שיזרז את ההתפתחות
תן לאור לעשות את העבודה שלו
כשהאופנה תרד מסדר היום

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest