דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / למצוא את מקומך במערכת הבריאה

למצוא את מקומך במערכת הבריאה

שאלה: האם אפשר לקבוע את המקום שלנו במערכת הבריאה, למצוא את הדרך שלנו לבורא, בהתבסס על הידע שאנו רוכשים בקורסים של חכמת הקבלה?

תשובתי: כאשר אנחנו לומדים חומר מופשט, אז כביכול מערכות, עולמות מתחברים לתמונה אחת באופן מסוים. המערכת נראית לנו, אבל היכן אני במערכת הזו? לשם כך עליי לגלות, לראות ולהרגיש אותה, אני צריך להתקיים בתוכה, לנהל אותה במלוא מובן המילה.

כדי לגלות את המערכת הזו, האדם צריך לעלות למעלה מהטבע האגואיסטי שלו, מפני שכל המערכת עובדת על עקרונות וכוחות אלטרואיסטים. לכן אגואיסט לא יוכל לגלות, לראות, לתפוס, לשלוט ולנהל אותה ולהתקיים בתוכה. זוהי מערכת העולמות האמיתית.

למעשה היא לא דומה לזו הקיימת בעולם שלנו. העולם שלנו הוא עולם מדומה, שאנחנו מתארים אותו לעצמנו בתחושות, הרגשות ותכונות אגואיסטיות. הוא גם נקרא כך "עולם מדומה", עולם שאנחנו מדמים. ואילו העולם האמיתי, זה העולם שבו הכוח העליון והטוב, שנקרא "בורא", קיים בצורה גלויה. בעולם העליון עלינו לגלות את עצמנו ואת הבחירה החופשית שלנו, את האפשרות שלנו לנהל אותו.

שאלה: כל אדם ימצא שם את מקומו?

תשובתי: כל אחד לחלוטין! מאחר והעולם העליון קיים, אז על האדם למצוא את עצמו שם, לקבוע את מקומו, את הנקודה שלו, את השורש שלו, להיכלל בתוכו ולממש בו באופן מלא את עצמו.

מתוך שיעור וירטואלי, 25.06.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest