דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / למלא באור את המרחקים הרגשיים

למלא באור את המרחקים הרגשיים

מתוך הכנס באירופה, שיעור מס' 2

שאלה: אנשים שבהם התגלתה ה"נקודה שבלב" פועלים בבחירה חופשית, ואילו 99% מהאוכלוסייה מרגישים את עצמם מדוכדכים. יוצא, שאנחנו משפחה אחת גדולה שיש לה מטרה בחיים ולכן אנחנו מאושרים.

תשובתי: ודאי, אנחנו משפחה אחת גדולה, כי מלכתחילה נברא כלי אחד, רצון אחד. אחר כך הוא התנפץ למיליארדי רצונות פרטיים. לכן בעולם נמצאים שבעה מיליארד בני אדם. ועכשיו אנחנו צריכים שוב להתחבר, אבל כבר על ידי המאמצים המשותפים שלנו. ודאי שזה מתרחש תחת השפעת האור העליון, כי אנחנו לא יכולים לעשות את זה בעצמנו, הכול עושה האור, אבל אנחנו צריכים להעביר את כל המערכת הזאת בחיבור אינטגרלי, כלומר להפוך להיות שוב שלם אחד ויחיד.

מה קורה כאן? בתחילת הבריאה אנחנו היינו שלם אחד ויחיד.

אחר כך, תחת השפעת האור העליון נוצרה בינינו דחייה אגואיסטית זה מזה והכלי שלנו נשבר.

למלא באור מרחקים רגשיים

כלומר, האור החדיר בתוכנו את התכונה ההפוכה שלו ועכשיו בינינו קיימים מרחקים, מרחקים רגשיים: אני לא יכול לסבול את האחר, הוא ואני לא יכולים להיות יחד. למה? מפני שהאור החדיר בנו את האגו, את ההתנגדות בינינו, את החושך.

אם עכשיו אנחנו נבטל את התכונה ההפוכה הזאת, בכך שנדרוש מהאור להשפיע עלינו, אז הוא שוב יתחיל להאיר בתוכנו, אבל כבר בהתאם לרצון שלנו להתעלות מעל לאגו. לכן יוצא, שאם תחילה האיר לנו "אור הנפש", אור קטן מאוד, אז עכשיו מאיר לנו "אור היחידה", אור עצום ונצחי.

בזה כל הרווח שלנו. במילים אחרות, את הדחייה הזאת, כלומר את כל המרחקים והחללים שבינינו, צריך למלא באור.

מתוך שיעור מס' 2 בכנס אירופה, 22.03.2013

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest