דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / למי שייכת ארץ ישראל?

למי שייכת ארץ ישראל?

שאלה: מה אתה חושב, למי שייכת ארץ ישראל?

תשובתי: לאף אחד! אף אחד לא יכול לחיות בה חוץ מהעם היהודי, אבל בתנאי שהוא יהיה מאוחד. נאמר בספרי קבלה שקיבלנו הזדמנות להתקיים כאן, כדי להתאסף יחד ולהפוך לעם אחד מאוחד. אם אנחנו מפורדים ולא מחוברים פנימית זה עם זה, אז אנחנו לא עם.

שאלה: בישראל חיים המון אנשים, שעל פי ההלכה הם לא יהודים. הם אחים שלי או לא?

תשובתי: אני אתן לך הגדרה פשוטה מאוד, למי אפשר לקרוא יהודי. יהודי מהמילה "עִברי", "עבר", שזה מסמל "מעבר". מי שעובר משנאה לאהבה, מהרגשת העולם שלנו להרגשת העולם העליון, נקרא יהודי. ישראל (ישר – אל) מסמל "ישר אל הבורא", למערכת ההנהגה העליונה. אלה שמכוונים אליה נקראים ישראלים. יהודי מהמילה ייחוד ואיחוד, קשר, אחדות. לכן כל האנשים שלומדים אצלנו בקבוצה: מקסיקנים, צ'יליאנים, אמריקאים, תורכים, ערבים, רוסים, צרפתים, גרמנים, אם הם מכוונים ומשתוקקים לבורא, כך שנעמדים כמו בבבל העתיקה תחת דגלו של אברהם, כדי להתחבר ביניהם מעל לכל הניגודים, הם נקראים ישראל.

הערה: כלומר, לכל התלמידים שלך אתה קורא יהודים?

תשובתי: הם היהודים הכי יהודים שיש בעולם! ומי שלא מכוון לבורא, הם לפי ההגדרה הרוחנית לא יהודים ולא ישראליםבכל הזמנים, ללימוד חכמת הקבלה היו מגיעים לא יהודים. עד לחורבן בית המקדש השני הצטרפו אלינו הרבה אנשים מאומות העולם, אז כל היהודים היו בהשגת העולם העליון, שלא לדבר על מלכי ישראלגם דוד המלך, ומשיח בן דוד העתידי, כולם צאצאים מאישה לא יהודייה, אלא מואבייה. כל המערכת המדינית בארץ ישראל העתיקה, נבנתה לא על ידי יהודי, אלא על ידי יתרו, חותן משה. כלומר, על פי ההלכה בניו של משה גם כן לא יהודים. אם אתה מסרב לקבל את ההגדרה האמיתית ביחס לבורא וההשגה העליונה, אז אתה יכול לערוך כל מיני ניסויים גנטיים, זה עניינך. 

אבל עכשיו אנחנו מגיעים למצב שבין אם אנחנו רוצים בזה ובין אם לאו, כל העולם יתקשר בינו לבין עצמו, כלומר כולם יהיו מכוונים לבורא, כמו שנאמר: "כולם ידעו אותי למקטנם ועד גדולם". בעל הסולם כותב שאדם משתוקק לאמת, למקור, לחכמת הקבלה, כשהוא שואל את עצמו: "מה משמעות החיים?". בדיוק לאנשים כאלה יש כאן מקום. ואילו אחרים סתם הגיעו לכאן כדי להיות במקום אחד, ומהם צריך ליצור קבוצה, כפי שאברהם עשה זאת. כי אנחנו התאספנו לעם אחד לפי עיקרון אידיאולוגי. ואם נבדוק את כל היהודים ביחס לבבלים הקדמונים, אז יצא שאתה משבט אחד, אני מעם אחר, השלישי מאיזו משפחה אחרת וכולי. כולנו שונים.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "עימות – כיצד הכול בעצם פועל", 28.10.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest