דף הבית / המשבר ופתרונו / למי בוער להתחתן?

למי בוער להתחתן?

laitman_2008-08-21_0612_wp.jpg

ידיעה: ("דיילי מייל" Daily Mail, סקר דעת קהל בחברת Mintel):

70% מהגברים אינם מרגישים בנוח עם הבדידות שלהם, אך פחות מ- 30% חולקים את החוויה הזאת עם האחרים. נשים רווקות יותר מסופקות מחייהן מאשר גברים רווקים. נשים רווקות מעריכות את האפשרות לשלוט על השימוש בזמנן, בכספן, כרצונן, ומאושרות לחיות באופן שבו הן מנהלות את חייהן כעת.

הצרכים של האנשים השתנו. באופן מסורתי, נשים היו חולמות על אהבה ועל מצב כלכלי יציב ובטוח במשפחה שבה הבעל הוא המפרנס. נשים מודרניות משיגות עצמאות כלכלית באמצעות עבודה.

אולם גברים רבים עדיין מאמינים שתפקיד האישה הוא הדאגה והטיפול בבית. כשהם לבד, הם בקושי מצליחים להתמודד עם עבודות הבית.אנשים שאינם נשואים לא חייבים להצדיק את עצמם בפני אף אחד לגבי ההוצאות שלהם. הם יותר מפנקים את עצמם, יש להם מספיק זמן להיפגש עם חבריהם. לעומת זאת, לנשואים אין בכלל זמן פנוי.

הערתי: האגו שלנו גדל והגיע עד לרמה המקסימלית שלו. המדד לכך הוא קריסת המשפחה כתא של מבנה החברה, והמרתו בתחליפים אנוכיים אחרים. המשבר המערכתי יאלץ אותנו לשנות את הגישה שלנו לעולם בכל הרמות, אנחנו נהיה חייבים להתעלות מעל האגו המשותף שלנו אל הקשר הכללי בינינו, אז המשפחה תקום מחדש, אבל במסווה חדש, עם מטרה חדשה, למען השגת ההרמוניה העליונה. נתחיל כך ליצור קשרים מעל האגו שלנו במשפחה ובחברה כולה.

ידיעות קודמות בנושא:
נקטע הקשר בין הדורות
אמריקה נסוגה מהנישואין
לאהבה נשארו 30 דקות ביום

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest