דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / למה אני לא מופיע בכלי התקשורת

למה אני לא מופיע בכלי התקשורת

שאלה: למה אתה לא מפרסם את עצמך בכלי התקשורת, לא משתתף בכנסים ובוועידות, לא מופיע בפני קהל עם הסברים של העקרונות שלך, הרי אתה סבור שרק כך אפשר לשנות את העולם?

תשובתי: אני לא סבור שעל ידי הופעה בפני מי שלא יהיה אפשר לשנות את העולם. מפני שלא יבינו אותי. כי אם בעולם שלנו שולט רק האגו, בכל ההתגלות שלו, בטבע הדומם, הצומח והחי ובאדם, ולא ניצב כנגדו כוח אחר, אז האגו הוא נצחי ואנחנו מצייתים לו. כולם מסכימים עם זה, ולכן לא ננקטות שום פעולות נגדו חוץ מאשר לרסן את ההתגלויות הכי מאיימות שלו.

השיטה היחידה להדגמת היעילות של החינוך האינטגרלי, היא הדגמתה בפועל, בחוגים רחבים של החברה. דווקא מפני שרואים בעליל שבניגוד לכל חוקי ההיגיון של העולם שלנו, שיטת החינוך האינטגרלי פועלת ומשנה אנשים. כי הכוח המתקן את האגו זהו הכוח של האור העליון, הבורא בעצמו, שניסתר ומתגלה רק בהשתוקקות לבצע פעולה אלטרואיסטית למענו.

את זה יכול להבין רק מי שיש בתוכו "נקודה שבלב", התכונה העליונה. ובמי שהיא לא נמצאת, אז המילים הללו נראות לו כמיסטיקה. ורק ייסורים גדולים, כאשר אין מוצא מהמצב המאיים, יחייבו את האדם להסכים לנסות להשתמש בשיטת התיקון של האגו שלו על ידי האור העליון, שמתגלה בחיבור ובאיחוד שלנו.

זאת הסיבה שאני לא מופיע בכלי התקשורת, אלא משקיע מאמצים להציג ולהדגים בפועל את השיטה שלנו, קבלה או תורה, תיקון האגו על ידי האור העליון.

ידיעות קודמות בנושא:
ייעודה של חכמת הקבלה
"מפתח זהב" עבור האנושות
אני כותב רק בבלוג הזה!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest