דף הבית / קבלה ומדע / לחיות וליהנות – חלק ד' – מאיץ של הטוב

לחיות וליהנות – חלק ד' – מאיץ של הטוב

האנרגיה העליונה מתגלה בקשר בין בני אדם, רק שם אפשר להגביר אותה. בכל אדם יש אנרגיה מזערית שניתנה לו רק כדי להחזיק את החיים הקצרים האלה. אבל אם אנחנו רוצים לעלות מעל להגבלות הגשמיות, אנו צריכים להתחבר בינינו. שאלה: איך הרצון שלי לתת, יחבר אותי עם האנרגיה העוצמתית ביותר שתשנה את חיי?

תשובתי: אם אני רוצה לתת, להשפיע, ולא לקבל, אז אני מתחיל להוליך אנרגיה. אני מפסיק להיות "פקק" בדרכה, אלא הופך למוליך. האנרגיה העליונה זורמת דרכי ואני יכול להשתמש בה ולהעבירה לאחרים. באופן כזה, האנרגיה הזאת זורמת בינינו בלי סוף, כך שעושה כל הזמן סיבובים חדשים ומאפשרת לכל אחד להשתמש בה. יתרה מכך, אנו יכולים להגביר אותה כשאנחנו מעבירים אותה מאחד לשני והופכים למעין "מאיץ חלקיקים" של טוב. אז כולנו נוכל ליהנות ללא הגבלה. כי עכשיו אנחנו מהווים סוג של "פקק", ולא מבינים שיש לנו אפשרות לתפוס את האנרגיה העליונה שנוכחת בעולם. זוהי האנרגיה של החיים שלנו, שבזכותה אנחנו קיימים. אם נתחיל להעביר אותה מאחד לשני, אז נתחיל לחיות חיים נצחיים. זה פתרון עד כדי כך פשוט, שאיננו מסוגלים להבינו.

תתחילו לחשוב שכולנו חיים יחד, ופתאום תרגישו איך אתם עולים בתודעה שלכם למימדים עליונים יותר, ומרגישים זרימה נצחית של החיים. על זה דיבר איינשטיין. אנחנו עולים מתוך המימד שלנו למימד העליון, שבו קיימים מושגים אחרים של זמן, תנועה ומקום. כל מצב תואם למימד שלו. כל הבעיות שלנו נובעות כתוצאה מכך שאנו נתקלים עם הרצונות האגואיסטיים שלנו, "חותכים" זה את זה, אנחנו חותכים בינינו את הצינורות לזרימת אנרגיית החיים. אנחנו רוצים ליהנות אחד על חשבון השני, להתעלות מעל כולם, ולכן אנחנו כל כך אומללים. אבל אם נעבוד עם אותו המנוע, עם הרצון לקבל וליהנות, ונשתמש בו רק כדי לא להזיק לאחר אלא לטובתו, אז נקבל תענוג כפול. שנינו נקבל תענוג יחד! אם כולם בעולם יפעלו באופן כזה, אז פתאום נגלה שגילינו את המקור לתענוג אין סופי. נפסיק להרגיש שאנחנו חיים ומתים, כי חיים ומוות זה הימצאות והיעדר של תענוג, והתענוג שלנו יהפוך להיות נצחי. זה היסוד של הטבע, ולכן אין בזה שום דבר לא מדעי, להיפך, זהו המדע האמיתי של החיים.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM, מתאריך 29.11.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest