דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לחזור חזרה אל מעבר לרגע של "המפץ הגדול"

לחזור חזרה אל מעבר לרגע של "המפץ הגדול"

שאלה: הייתי רוצה להפוך להיות בעל הבית של הזמן ושל החיים שלי. אתה אמרת, שלשם כך אני צריך להחליף מקומות ולהפוך את העולם שסביבי לחשוב יותר מאשר אני עצמי. אבל איך אני יכול לעשות את זה ולהעביר את תשומת הלב מעצמי החוצה?

תשובתי: להעביר את החשיבות מעצמי למה שמחוץ לי, זה נקרא לעבור לאנטי חומר. וזה לא אותו אנטי עולם גשמי שעליו מדברת הפיזיקה, אלא שינוי הרבה יותר גדול.

שאלה: איך אפשר שאדם אחר יהפוך להיות יותר חשוב לי מאשר אני עצמי?

תשובתי: זה נקרא היפוך החושים, היפוך הרצון. עכשיו יש בך רצון לקבל לעצמך, ליהנות את עצמך. ואילו אתה צריך להרגיש שאתה רוצה ליהנות לאדם אחר.

וזה לא אומר שאתה מתלבש בתוכו כמו איזו רוח רפאים, שאתה עובר לתוך הגוף שלו ושם נהנה. אז זה שוב יהיה מילוי אגואיסטי, כמו תענוג של אימא שמתלבשת בתינוק ודואגת רק לו, חיה את הרצונות שלו.

אתה נשאר בגוף שלך, אבל תופס את האדם האחר כחשוב יותר מעצמך. וזו בכלל לא אותה אהבה שקיימת בעולם שלנו. האדם הזה זר לך לחלוטין ואין לך כלפיו שום אהבה טבעית, כמו כלפי הילדים שלך וכלפי אשתך.

רק היפוך כזה הופך אותך לבעל הבית של החיים שלך, כי אז אתה עובר את הגבול של הזמן.

הזמן נולד ברגע של "המפץ הגדול". לכן אתה צריך לחזור מעבר לגבולות "המפץ הגדול", לעלות מעל לנקודת יצירת החומר, ואז מאותה הרגשה סובייקטיבית של הזמן שקיימת אצלך עכשיו בתפיסה האגואיסטית שלך, שתלויה במה שרע ומה שטוב לך, אתה עובר לתפיסת הזמן באדם אחר, ומעריך מה רע או טוב בשבילו.

וזה כבר שינוי עיקרי, כי אתה הופך ממקבל למשפיע, וכך הופך לבעל הבית של הזמן ושל החיים שלך.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 352, 17.04.2014

ידיעות קודמות בנושא:
מנהרה לעולם הנגדי
"אדם" לפי חוקי המערכת האינטגרלית
בעל הבית של הזמן

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest