דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לחבר את הרסיסים של הנשמה הכללית

לחבר את הרסיסים של הנשמה הכללית

שאלה: כאשר הסברת את נושא "שבירת הכלים" אמרת שאנחנו צריכים להתאחד בהשפעת האור העליון ולחבר את כל החלקיקים.

כשאתה אומר "אנחנו" האם אתה מתכוון לאנושות כולה, או לאותו חלק שהאור שבו השתחרר והרצונות נותרו טמאים (קליפות)? האם תהליך התיקון מכוון להופעתו של המשיח?

תשובתי: שחזור הכלי השבור מתרחש באופן הדרגתי בכל אחד מאיתנו ובכולנו יחד. אנחנו עוזרים זה לזה להרכיב את הרצון הכללי השבור. לפני השבירה הוא היה רצון אלטרואיסטי לגמרי ופעל רק להשפעה ואהבה. לאחר מכן הרצון הכללי התנפץ לרסיסים אגואיסטיים קטנים, ובכל אחד מאיתנו נמצא רסיס שבור מהרצון הכללי. בצורה כזאת אנחנו קיימים היום.

חכמת הקבלה נועדה אך ורק כדי להסביר לנו באיזה אופן עלינו להתחבר שוב לאחד שלם כללי. אנחנו חיים בדור שמתחיל בעבודה הזו. כל המקובלים שלפנינו רק הכינו את חכמת הקבלה למימוש וביצעו תיקונים מקדימים.

אנחנו הדור הראשון שעליו להתחיל בתהליך החיבור של הרסיסים השבורים לכלי או לנשמה או לרצון אחד כללי, לא חשוב איך נכנה זאת. פעולה זו ממומשת על ידי המאמצים ההדדיים שלנו בקבוצות, בעזרת האור העליון שאנחנו מושכים על ידי הרצונות והכוונות שלנו.

האור שמגיע, כביכול מוציא אותנו מתוך האגואיזם ומחבר אותנו זה לזה לרצון אחד יחיד. לכן האור הזה נקרא "משיח", מהמילה "למשוך", להוציא, כלומר לשלוף אותנו מתוך האגואיזם. יתכן שהמושגים הקבליים נראים לנו מסתוריים, אבל הם מסבירים בצורה מעשית מאוד את המשמעות של הפעולות עצמן.

מתוך שיעור וירטואלי, 2.02.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest