דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לזרז את פתרון הבעיות

לזרז את פתרון הבעיות

שאלה: מדוע הבורא נותן רצון אך לא מאפשר ליישם אותו? למשל חבר שלי רוצה להקים משפחה ואילו הבורא נותן לו דבר אחר לגמרי.

תשובתי: אנו לא מדברים על רצונות גשמיים ועל יישומם, אתה יכול לסבול כל החיים בגלל שהרצון שלך אינו מיושם, אם זה להפוך למיליונר או להיות מלכת יופי, הרצונות האלה לא יקדמו אותך. אנו מדברים על איך למיין בצורה נכונה את הרצונות הללו, לבחור מתוכם את אלה שמכוונים אותך למשמעות החיים, למטרתם.

למה הופעת בעולם הזה? לשם מה העולם קיים וכיצד ליישם בצורה נכונה את רצונך, חכמת הקבלה עוסקת רק בזה, אם רצונך להפוך למלחין גדול חכמת הקבלה לא תעזור לך, היא איננה אמצעי להשגת כל רצון. חכמת הקבלה עוזרת לקבוע מכל הרצונות שמופיעים בך, את הנחוצים, הנצחיים והמושלמים ביותר, שבכך שתיישם אותם תרכוש באמת את הדבר החשוב והקבוע ביותר בכל גלגולי החיים ובכל העולמות. לכן אל לנו לחשוב שחכמת הקבלה תעזור לנו לפתור שאלות אישיות מחיי היומיום כמו "אני רוצה להתחתן, מה חכמת הקבלה אומרת בקשר לזה?", היא לא אומרת דבר, אך אם תפתור את הבעיה העיקרית שלך, השתוקקות למטרה העליונה, אז בדרך ייפתרו כל השאר. אין זה אומר שתפתור את הבעיות בעצמך, עליך לפתור רק את הבעיה החשובה ביותר מפני שבה נמצאת הבחירה החופשית שלך, היישום האמיתי שלך וכל השאר כבר נקבע.

בכך שתזרז את עצמך אל מטרת הבריאה תזרז באופן כזה גם את הפתרון לכל השאלות המשניות. לכן חכמת הקבלה אינה מכניסה אותך לאיזו נישה כדי שתתפתח שם, היא אומרת: תתפתח בדרך המרכזית ותראה כיצד כל היתר ייפתר, מפני שזה כבר רשום בגורל שלך, כך תעורר פתרון לכל שאר הבעיות שלך.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 14.4.2019

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest