דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להתעלות מעל הזמן

להתעלות מעל הזמן

המימוש האמיתי של האדם הוא בזה, שהוא רוכש חיים חדשים, חיים בהשפעה, בנתינה, כאשר הוא מגלה, שהכוח שממלא את העולם זה כוח האהבה וההשפעה.

רבים מהאנשים המבוגרים בסוף חייהם מגלים את זה, ואז מצטערים שלא מזהים עצמם עם הכוח הזה.

לכן צריך ללמד את האנשים, שהחיים הנצחיים החדשים באמת נמצאים שם. ואז אפילו בגיל צעיר האדם יידע מה מצפה לו, כיצד כדאי לנצל את הזמן. כי מימוש נכון של הזמן הוא כדי להביא את עצמך לדרגת קיום למעלה מהזמן. הזמן ניתן דווקא כדי להתעלות מעליו.

זה מושג על ידי שירות נכון לחברה, כאשר גם האדם מועיל לחברה וגם החברה מועילה לו, ואז שניהם, גם האדם וגם החברה, מעלים את עצמם מעל הזמן.

חייבים להבין, שזמן, זו הרגשה בגוף שלנו, ואילו מחוץ לגוף, הזמן לא קיים. זמן, זו תפיסה מאוד סובייקטיבית, פנימית של האדם, מפני שכך מתפקד הגוף שלנו, ובהתאם לתדר הנשימה, לפעימות הלב, למהירות חילוף החומרים, אנחנו מודדים זמן, כלומר בהתאם לחיים של הגוף הבהמי שלנו.

אם אני מתנתק מהחיים של הגוף הפיזיולוגי שלי, אז אני יכול להעלות את עצמי לציר זמן אחר. זה כבר לא זמן, אלא כמות פעולות שאותן אני מסוגל לבצע כל פעם. ואז זה בכלל לא תלוי בזמן.

קשה לתאר את זה לעצמנו, אבל מימד כזה קיים. אפילו לפי איינשטיין, הזמן הוא יחסי. אפשר לדבר הרבה על הזמן: מתי הוא נפסק, מתי משתנה, איך אפשר למתוח או לדחוס אותו.

הזמן הפסיכולוגי שלנו תלוי לגמרי בגוף הבהמי. ואם אנחנו רוצים לעלות מתוך הגוף הזה לדרגה הבאה, דרגת הרוח שלנו, התודעה שלנו, אז יכולים להתנתק מהזמן של הגוף שלנו.

הגוף ימשיך לחיות, אבל אנחנו נרכוש לעצמנו מערכת תפיסה נוספת, קליטה ופליטה, ובכניסות והיציאות של המערכת הזאת נתחיל להרגיש חיים במונחים של זמן, שנמדד רק בהתאם לפעולות של השפעה וקבלה, ולא סיבובי מחוגי השעון או סיבוב כדור הארץ ומאורות שמימיים אחרים בחלל. זה לגמרי לא קשור עם החיים שלי, כי אני הרבה יותר מורכב ונעלה מהסיבובים הללו שמודדים לי את זמן ואת החיים.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 355, 22.04.2014

ידיעות קודמות בנושא:
בעל הבית של הזמן
הדופק המואץ של הזמן
כדי שהזמן לא יחמוק מבין האצבעות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest