דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להתכוונן לעולם העליון

להתכוונן לעולם העליון

שאלה: אחד היתרונות בלימוד חכמת הקבלה הוא שהאדם הופך להיות מציאותי ולומד לנהל בעצמו את גורלו. האם הרגשת שאתה נעשה מציאותי יותר כאשר התחלת ללמוד את חכמת הקבלה?

תשובתי: בשום אופן לא. התחלתי ללמוד על מערכת שלא הסתדרה בראשי, לכן בשׂכל ראיתי לפניי את העולם הזה, את הפרמטרים שלו, את הסימנים והתכונות, הקשרים ההדדיים, מה שהבנתי וידעתי.

הבנתי שזו מערכת ש"תלויה" איפשהו כמו באוויר, מעבר לטבע שלנו, מנהלת אותנו ומדברת על העולם העליון. הבנתי שהמערכת הזו מניעה אותנו, ואם עולה בי מחשבה זה משום שהמערכת הזאת מפעילה את המחשבות שלי, ואם עולה בי הרגשה, זו תוצאה של אותה מערכת שמפעילה את הרגשות שלי.

מאיפה כל זה נובע? באיזה אופן מתחברת המערכת שלי, שלך ושלו ושל כולנו יחד? כיצד דרגות הדומם, הצומח, החי והמדבר בטבע, מקושרות בבריאה, בכל החלל? על כל זה מספרת חכמת הקבלה. היא מדברת על מערכת הנהגה שהיא מציאותית, אבל איני יכול לחוש אותה.

חכמת הקבלה מסבירה שהמציאות שאנחנו משיגים עכשיו זו בסך הכול מציאות מדומה, תפיסת עולם מדומה.

למדתי קצת את תורת היחסות, ואני מבין שיכולים להיות נתונים שהם כמו פרמטרים התחלתיים, וכשאתה מחליף אותם המערכת כולה משתנה בהתאם. בדיוק כפי שאתה מכוון מקלט רדיו: תפסת גל אחד ואתה שומע מוזיקה, תפסת גל אחר אז אתה שומע חדשות. אתה הרי מתכוונן לפי מערכת מסוימת ומתחיל להרגיש תחנות אחרות, תופס גלים אחרים: תחנה ראשונה, שנייה, שלישית. גם כאן, הכול תלוי באופן שבו כיוונת את עצמך, באותו אופן אתה יכול לשנות את עצמך.

שינויי התכוונות כאלה עניינו אותי מאוד. העולם שלנו היה מובן לי, ומה הלאה? לכן רציתי מאוד למצוא דרכי התכוונות חדשות.

מתוך שיעור וירטואלי, 25.06.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest