דף הבית / משבר עולמי / להתחבר עם מקור האור

להתחבר עם מקור האור

laitman_2010_8284_us-70.jpg

עקב הניגודיות שלנו עם האור, אנחנו חיים בעולם של ייסורים וכמה שלא ננסה לברוח מהם, אנחנו רק עושים גרוע יותר לעצמנו, כי הרי אנחנו משתדלים להחביא ולשכוח את האמת מעצמנו. עד לכזו דרגה, שכבר בכלל לא מתארים לעצמנו את הדרך הנכונה ואת התיקון שאנחנו חייבים לבצע.

לכן, רק כשנעבור עד הסוף את הגלות הקשה הזאת, אנחנו סוף סוף נקבל ידע, תזכורת על כך שקיימת שיטה הנקראת חכמת הקבלה, המסוגלת לקשור בצורה נכונה בינינו לבין האור. ואז אנחנו נדע, כיצד להשתמש בו ולתקן את הקשר שלנו בעזרתו, כדי שהוא ייתן לנו מילוי, במקום להופיע נגדנו ולהאיר לנו מרחוק על ידי כך שמעורר בנו ייסורים!

חוץ מזה, אין לנו שום בחירה חופשית בעולם הזה, אלא רק למשוך את המאור המחזיר למוטב שייתקן אותנו, ישנה ויחבר עם האור. אין ידע ומדע חשובים יותר מאשר חכמת הקבלה שעוזרת ליישׂם את הפעולה הזאת. אין אמצעי אחר שישפיע על החיים והגורל שלנו. אנחנו לא נשפר את החיים שלנו לא בעזרת מדע ולא בעזרת תרבות ולא בעזרת חינוך, אם איננו עוסקים בהם בהתאם לחכמת הקבלה, כלומר לחיבור שלנו עם מקור החיים שלנו, עם האור.

אתה רוצה הצלחה, זה אפשרי רק במקרה אחד, אם אתה תמשוך אליך אור שייתקן אותך וישנה את כל עולמך. ואם אתה מנסה לתקן את העולם ללא האור, אז אתה רק מקלקל אותו עוד יותר, כי הרי אתה מחביא עוד יותר רחוק את האמת, ומאלץ את עצמך ללכת בדרך של הכרת הרע, במקום דרך טובה ונעימה.

אך דווקא עכשיו יש לך הזדמנות מיוחדת לגלות את חכמת הקבלה ולהשׂיג תיקון בדרך האור המהירה, ולא בדרך ארוכה ומלאת ייסורים של ההתפתחות הטבעית. כי הרי במשך כל ההיסטוריה הארוכה אנחנו עדיין לא התחלנו לבצע תיקון, אנחנו רק התכוננו אליו. רק מהרגע הזה והלאה מתחיל להיערך עימנו החשבון.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "חכמת הקבלה ומהותה", 18.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
עדיף להתקדם בעצמך מאשר על ידי מכות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest