דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להשתוקק לאיזון גדול יותר

להשתוקק לאיזון גדול יותר

שאלה: מה לעשות, כדי להקדים תמיד בחשיבה, בציפייה, בתחזיות, בבחירה נכונה של הדרך?

תשובתי: זה פשוט מאוד. אנחנו בעיקרון צריכים להגיע לעולם שבו זאב גר בשלום עם כבש וילד קטן נוהג בם וכולי. מה שנובא בתנ"ך, וזה נכון. זו המטרה של ההתפתחות שלנו: להשיג מצב שבו כל המרכיבים של הבריאה מוצאים כל אחד את מקומו, את שיתוף הפעולה ההדדי הנכון שלו עם שאר המרכיבים וכל העולם מגיע לאיזון. זה המצב האמיתי, הטוב הנכון והיציב ביותר של העולם, ואותו נצטרך להשיג.

כדי להשתוקק למצב הזה, עלינו להשתוקק לאיחוד בינינו. כך נשפיע על כל המצבים הנמוכים יותר של העולם, על ידי ההשתוקקות שלנו לאיחוד. אנחנו פשוט צריכים לנהוג בצורה נכונה. לנהוג בצורה נכונה, זה תמיד לכיוון של שיתוף פעולה הדדי גדול יותר בין כמה שיותר מרכיבים במערכת, למען האיזון הטוב שלה.

שאלה: במה מתבטא הכוח העיקרי שפועל בכל התהליך הזה?

תשובתי: הכוח העיקרי שפועל הוא הכוח הכללי שמנהל את כל היקום, את כל הבריאה ומחזיק אותה באיזון. זהו כוח הטוב שגובר על הרע, אבל בשיתוף פעולה הדדי איתו, באופן כזה כוח הטוב מחזיק את כל המערכת באיזון.

שאלה: כיצד אפשר להגיע לדרגה של כוח ההנהגה הזה?

תשובתי: רק דרך המאמצים שלנו להיות יחד, מקושרים בקשרים טובים.

שאלה: מדענים אומרים, שהוגים מדָרגה שנייה חושבים במונחים של שיתוף פעולה הדדי, של זמן ודינמיקה במערכת. כלומר הם מבינים את כל המערכת, כיצד הכול מתחלק בזמן ומבינים שצריך להוסיף שיתוף פעולה הדדי. זה מזכיר לוליינים בקרקס, שעומדים אחד על הכתפיים של האחר כדי להשיג איזו דמות ולהגיע לשיא. האם אנחנו זקוקים לשיתוף פעולה כמו בין לוליינים, שמרגישים זה את זה, תומכים זה בזה וכך מחזיקים באיזון?

תשובתי: לוליינים כל הזמן שמים לב לסטייה הכי קטנה מהאיזון ומתנהגים כמו במערכת מעקב, כדי לשמור על האיזון. ואילו כאן זה במדרגה אחת גבוהה יותר, בדרגה גבוהה יותר. אני לא צריך לעבוד במערכת מעקב וכל הזמן לסלק הפרעות כדי לשמור על איזון, אני צריך כל פעם להשתוקק לאיזון גדול יותר. רק במקרה כזה אני אהיה בטוח לגמרי שהפירמידה שלי לא תתפרק.

שאלה: ומה זה איזון גדול יותר?

תשובתי: איזון גדול יותר, זה העלאת דרגת האיזון, הגדלת הכוח שלו. כאן צריך לקחת בחשבון כמות נתונים גדולה יותר ויותר, כדי לכלול אותם בנוסחת האיזון ולהתאזן עוד ועוד.

כדי שגם הכוחות השליליים וגם הכוחות החיוביים יגלו את עצמם יותר, יתחלקו יותר, להמון חלקים, וכולם יחד יקבעו את אותם תנאים שהנוסחה צריכה לשלב ולאזן.

שאלה: פרט לכוח החיובי ולכוח השלילי, אלו עוד נתונים קיימים בנוסחה הזאת?

תשובתי: שום נתונים. רק איזון ביניהם. הכול פשוט מאוד.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 03.02.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest