דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להשיג כאן ועכשיו

להשיג כאן ועכשיו

הזוהר, זה סגולה, "זיהרא עילאה" (זוהר עליון), האור העליון, שבא כדי לתקן אותנו, בתנאי שאנחנו מוכנים לתיקון, מגלים את המקום שאותו צריך לתקן.

המקום הזה הוא הקשר בינינו, כי אנחנו באים כתוצאה מהשבירה. לכן אנחנו צריכים להשתדל להתחבר כדי לגלות את תכונת ההשפעה המשותפת בינינו ב"כלים", ברצונות שלנו. כאשר אנחנו נגלה שהיא לא קיימת אצלנו, אנחנו נצטער על כך ונרצה שהאור ישפיע עלינו, יהפוך את השנאה והדחייה שנוצרות בינינו להשפעה ואהבה הדדית שאותן רצינו לגלות. אז אנחנו נדרוש מהאור שיבצע את העבודה הזאת, יהפוך אותנו מהדוחים זה את זה למקרבים והמחברים זה את זה, למחוברים.

ואז, במידה ובעוצמת החיבור שלנו, שאותה אנחנו נשיג, אנחנו נרגיש את כוח ההשפעה המשותף שנקרא "אור החסדים". ואחר כך, אם באמת נרצה להתאמץ ולהשפיע זה לזה בפועל כדי לגלות את הבורא (זו כבר עבודה אחרת, יותר גבוהה), אז באותו "אור החסדים" שמתגלה בינינו, אנחנו נראה אילו פעולות צריך לעשות, אילו מאמצים פנימיים מיוחדים, ובהם נגלה את פעולת ההשפעה בפועל שנקראת "גילוי הבורא לנבראים". אנחנו נרגיש איך אנחנו משפיעים ומביאים תענוג לאותו הכוח, לאותה המחשבה, לאותו הראשון.

את כל זה אנחנו צריכים להשתדל להשיג כאן ועכשיו, בחיבור בינינו.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 04.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
יש הרבה בעיות, אך סיבתן היא אחת
הפאזל המסתורי של הבורא
סוד האור העליון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest