דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להרגיש את עומק הבריאה

להרגיש את עומק הבריאה

שאלה: כיצד לדעת אלו רצונות אנחנו צריכים לתקן?

תשובתי: הכול מתגלה בדרך. איננו יודעים על מה מדובר, אך יש סדר פעולות שהאדם צריך לבצע, כפי שמסבירים לנו בעל הסולם והרב"ש, שני המקובלים האחרונים שבנו את השיטה שמתאימה לנשמות שיורדות בדורנו לעולם הזה. הם תיארו בצורה מפורטת את כל העבודה שלנו בתיקון הנשמה. בזכות תיקון הנשמה אנחנו מגיעים לגילוי הבורא, נפתחת בפנינו המציאות, נפתח בפנינו העולם. זה קורה כאן ועכשיו.

כל העולמות, כל הנשמות, כל הכוחות העליונים – הכול נמצא כאן, רק שאנחנו איננו מרגישים את זה. אנחנו צריכים לפתח בתוכנו חוש חדש, לגלות את הרצונות שקיימים בנו לכל העומק והרוחב, לתת להם הגדרות, להרגיש את השינויים בתוכם, לסדר אותם באופן שיסייע להבחין בין כל חלק וחלק ובייחודיות של כל אחד מהם. אנחנו צריכים להרגיש את כל העומק של המציאות הקיימת, כדי שכל ההתרשמויות וההרגשות שלנו יתמזגו לתמונה אחת, שנקראת "הבורא", "הכוח העליון". באותו האופן אנחנו משיגים את המציאות האמיתית כשאנחנו עולים בחמשת העולמות העליונים, עד שבעולם אין-סוף הכול מתחבר לאחד.

כל מה שאנחנו משיגים בדרך, אנחנו משיגים במנות קטנות, בצורת חלקים נפרדים. ולאחר מכן הכול מתחבר לצורה אינטגרלית. זוהי אותה השלמות שאנחנו צריכים להשיג.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "פרשת השבוע", 10.02.2011

ידיעות קודמות בנושא:
המערכת הראויה לעלייה
המטריצה של הנשמה
הזמן לרסק את האחדות והזמן להרכיבה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest