דף הבית / קבלה ומדע / טבע / להרגיש את הזולת כמו את עצמך

להרגיש את הזולת כמו את עצמך

laitman_75_70.jpg

שאלה: כל המילים "איזון הדדי", "ערבות" וכו', נשמעות מאוד יפות וחגיגיות. רק לא מובן מה כל זה אומר. אולי אתה יכול להסביר על ידי דוגמאות ממשיות?

תשובתי: איזון בטבע אומר, שכולם שווים, שהכול שייך לכולם: האדמה וכל מה שבתוכה (נפט, גז, מים, פחם וכו'). זה איזון (שווה ביחס לכולם) לצריכה מהטבע.

מצד שני, חיוני לשמור על איזון במידת הצריכה מהטבע: האדם חייב לקבל רק מה שנחוץ לו להבטחת חיים נורמאליים, ולא לייצר מה שלא נחוץ לקיום גופו הגשמי. כל הפרזה ומותרות מזיקה, ואינה תואמת לחוק האיזון של הטבע.

אם ניתן לכל אחד לפי צרכיו הבסיסיים, יהיה זה ביטוי לחוק האיזון בין בני האדם, לאף אחד לא יהיה יותר מאשר לשני, וכל אחד יהיה חייב לקבל רק לפי צרכיו הטבעיים. בזה אנחנו שונים, כל אחד שונה מהשני לפי תכונותיו הטבעיות ולפי צרכיו.

את השוני בינינו ברא הבורא – הטבע, בכוונה כדי שנוכל לחוש את צרכיו (רצונות ומחשבות) של הזולת, כדי שייווצר בנו הצורך להרגיש את נשמתו של כל אחד, להרגיש את מהותו הפנימית, את רצונותיו. כי אם אתה מעוניין להשיג מילוי עבור כולם, אתה חייב להרגיש את הזולת הסובב אותך, כפי שאתה מרגיש את עצמך. ואז נוכל להיות תאים של גוף אחד!

ידיעות קודמות בנושא:
מה מביא אותנו לאיזון עם הטבע?
התגשמות האידיאה
ידיעות נוספות במדורים: משבר עולמי, ערבות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest