דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להפיח רוח חיים במלכות

להפיח רוח חיים במלכות

laitman_2010_6179_us-70.jpg

אנחנו קיימים במערכת של חוקים מדויקים. כל מה שאנחנו מגלים, אנחנו בונים באופן עצמאי.

בירידה ממעלה למטה, הכול קיים בצורה של רשימו, יסודות ראשוניים, ואנחנו בעלותנו ממטה למעלה מגלים את כל הפרמטרים של הרשימו הזה ועל ידי הרצון שלנו, על ידי ההשׂגה וההשתוקקות, יוצרים מהפרמטרים האלה תמונת עולם, מעצבים את המדרגות.

לכן איננו יכולים לדלג מעל לשלבי ההתפתחות האלה ולהגיע למדרגה מוכנה. אין שום דבר מוכן! המדרגות אינן מוכנות, הן קיימות במחשבת הבריאה, בצורה של רשימו, הן אינן חיות. כשכל הנתונים הנחוצים נכללים במערכת שלנו, כשאנחנו מתחברים בינינו ורוצים להחיות את המלכות, אז הרשימות קמות לתחייה ומגלות לנו את תמונת העולם. מלכות זה עולם.

שאלה: מה הכוונה להחיות את המלכות?

תשובתי: אני משׂיג את המלכות, היכן שנמצאות הרשימות, ומחייה את הרשימות האלה על ידי המאמץ שלי, על ידי הרצון והכוח המחייה. במלכות כל הרשימות מתחברות ביניהן, וזורמת בהן רוח החיים, וכל זה הודות לי. אני מעלה את הרצון הרוחני שלי, ובהתאם לרצון הזה מלכות מושכת מלמעלה את אור החיים ובה אני רואה את תמונת העולם שלי, אני תמיד רואה במלכות של עולם האצילות את תמונת העולם שלי, את כל 125 המדרגות. אם אני דורש, מבקש ורוצה להחיות את כל המערכת שנמצאת במלכות במצב הראשוני והשבור, אז אני אראה את התמונה הזאת כחייה. זה נקרא החיים הרוחניים שלי.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 31.10.2010

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest