דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / להעביר להמונים את החומרים של המורים שלנו

להעביר להמונים את החומרים של המורים שלנו

ככלל, אנחנו לא משתמשים בחומרים מעובדים. היוצא מהכלל הזה הוא רק הטקסט של "זוהר לעם", שאותו הכנו לא לעצמנו, אלא דווקא לעם. אנחנו רואים שזה בכל זאת מועיל ועוזר ליצור קשר הדוק יותר עם המקור. ולכן, במסגרת אותה העזרה שאנחנו חייבים להציע לאנושות ששוקעת בתוך המשבר, אנחנו מוכרחים לפנות לקהל הרחב.

בעל הסולם בזמנו אפילו נסע לפולין כדי לערוך היכרות עם תנועות המחאה של הפועלים. בכלל, הוא השקיע מאמצים רבים מאוד ביצירת קשר ודו-שיח עם העולם: הוא הוציא לאור עיתון, כתב את "כתבי הדור האחרון", ניסה להתקרב אל העם, שוחח עם בן גוריון בנוגע לשינויים הנדרשים בחברה, בחינוך וכדומה. ולכן אנחנו, שהולכים בדרכו של בעל הסולם, חייבים לקדם ולקרב עוד יותר אל הקהל הרחב את אותה השיטה שהשאירו לנו בעל הסולם והרב"ש.

ודאי שאנחנו בעצמנו לא מסוגלים לכתוב חומרים נכונים. הרי אנחנו עדיין לא נמצאים בדרגה שתאפשר לנו למלא אותם במאור המחזיר למוטב. אין לנו קשר עם האורות העליונים כמו אותו הקשר שהיה למורים שלנו. אבל כדי להיות חוליית מעבר, צינור שמעביר את האור לעם, אנחנו צריכים להשתדל להיות "ישראל", כלומר, בעזרת המורים שלנו, להשתוקק עד כמה שאפשר ישר אל הבורא (ישר-אל), וכן להיות "ממלכת כוהנים וגוי קדוש" כלפי העולם.

ולכן אנחנו צריכים להשתדל להתאים במקצת עבור הקהל את החומרים שנכתבו על ידי המורים הקדושים שלנו. להתאים אותם בצורה חיצונית, וכמה שפחות לפגוע בתוכן הפנימי שלהם, עד כמה שאנחנו מבינים אותו. ודאי שזה יהיה קלקול, אבל כך אנחנו נתחיל לפחות לתקן משהו. ובסופו של דבר, יכול להיות שהעולם יתחיל לקרוא את כתבי בעל הסולם והרב"ש בצורתם המקורית.

לכן אנחנו מעבדים את המאמרים שלהם, שפונים לאדם ומספרים לו על עבודתו הפנימית, על החיבור שלו עם הקבוצה ועל ההתקרבות לטבע, לבורא. הרי המילה "א-להים" שווה בגימטרייא למילה "הטבע". אנחנו מקווים שזה יעזור לאנשים להתקרב לשיטת התיקון.

נקווה שהקהל הרחב ישתמש בטקסטים הללו. הם לא דוחים את האדם, מפני שהם עובדו בצורה שאינה משאירה אף סממן שיכול להיראות דתי, או שמצביע על שייכות לכת כלשהי או על גאווה לאומית. מדובר בהם על איזון האדם עם הטבע בימינו, שמהווה תנאי הכרחי להצלת האנושות ממשבר ומקריסה טוטלית.

מתוך שיעור על מאמר מעובד של הרב"ש, 11.03.2012

ידיעות קודמת בנושא:
תיקון הטעויות הישנות של האנושות
לב האדם, בין הפטיש לסדן
כיצד לחדור דרך שריון האגו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest