דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להיוולד כדי לא לחזור שוב

להיוולד כדי לא לחזור שוב

כנס הערבות העולמי, שיעור מס' 7

שאלה: מה צריך לעשות כדי לא לחזור יותר לעולם הזה?

תשובתי: אם אני משתוקק להגיע להרגשה משותפת בינינו, לחיבור, לאיחוד, לערבות, להדדיות, כשכולם תלויים בכולם וכולם מרגישים את הרצון הכללי שנולד בינינו – הרי נולד כאן מושג חדש, הכלי הרוחני, כלומר הרצון להשפיע הכללי – אם אני נמצא בו (והוא כבר קיים), אז אני נולד ברמה הרוחנית.

ברגע שאני מתחבר אליו, זה נקרא שאני נכנס אל העולם החדש. הרי בו, בתוך אותו הרצון המשותף, אני מגלה את האור שמחיה אותו ושוכן בו לפי חוק השתוות הצורה: האור משפיע לחלוטין, וגם הרצון הזה נמצא בהשפעה. ככל שיותר חברים מתחברים לאותו הרצון, כך הם מחזקים אותו יותר, ואז האור יכול להתגלות יותר בתוך הרצון הזה.

לכן "להיוולד" פירושו להתחבר לרצון המשותף שלנו שכבר קיים. רבים כבר מרגישים אותו בכנס הזה. ומי ששואל את השאלה "איך להיוולד?", צריך פשוט לתפוס את המציאות החדשה הזאת – הרצון המשותף. ההרגשה הזאת תישאר גם לאחר הכנס ותתפתח בכל אחד מאיתנו.

החברים יחזרו הביתה וישקעו בבעיות השונות, אבל אותה ההרגשה שהשגנו בכנס תחזור אליהם. הרי המציאות הזאת כבר קשורה אליהם. וכל הבלבול, כל הירידות, כל מה שיקרה עם כל אחד – יקרה בכוונה רק כדי להחזיר אותו בחזרה להרגשת הרצון (הלב) הכללי. וכך, פעם אחר פעם, כל אחד יתפתח: בכל פעם הוא יגדיל אותו, ולאחר מכן, מעליו, הוא ירכוש קשר גדול יותר עם הרצון הכללי. בדומה לפעימות הלב: פנימה והחוצה.

אבל עכשיו אנחנו זקוקים בדיוק לאותו הקשר הראשון בינינו, ואני מבקש מכולם לחפש אותו. יש לנו את הזמן בשביל זה. הכול קורה בתוך שנייה. תשקיעו מאמצים! אני מאוד שמח שהגענו למצב הזה. אני מרגיש שהמקום הזה, שבו אנחנו נמצאים פיזית, מלא ברצון האחד המשותף שנוצר כאן. תתחברו אליו, הוא מזמין כל אחד!

מתוך שיעור מס' 7 בכנס הערבות העולמי, 08.12.2011

ידיעות קודמות בנושא:
לשמור על מה שהשגנו
עצות לטיפול ברך הנולד
כדי להיוולד מהר יותר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest