דף הבית / כללי / להחליף סביבה – בעד או נגד?

להחליף סביבה – בעד או נגד?

img_5750_cr_70.jpg

שאלתו של מיכאל: בסביבה שלי האגואיזם הוא ערך עליון והאלטרואיזם ערך תחתון. פעם בשבוע אני בא ל"בני ברוך" לשיעור קבלה. מלבד הפעם הזאת, אני מרגיש סבל בדידות ועצב נורא. כל חיי הפוכים. הבעיה היא, שאיני לבד. אני נשוי עם שני ילדים וכל הסביבה הקרובה אלי מתנגדת שאתקרב יותר ל"בני ברוך". אז איפה חופש הבחירה שלי?

תשובה: תמשיך ללמוד ולהשתתף יחד איתנו בהפצת חוכמת הקבלה והפתרון יבוא. במעשיך תשנה את הכוחות, שיביאו אותך למצב חדש. בכל מקרה תבדוק האם אינך מנסה להחליף את הסביבה בצורה מלאכותית.

עליך לתת יגיעה במקום שהבורא הציב אותך ולעשות כל שביכולתך עד שתרגיש בוודאות שיצרת תנאים חדשים ושהבורא "מסכים" איתך בשינוי המקום. אנשים רבים מתקרבים ל"בני ברוך" ובדיעבד רואים עד כמה הם לא היו מוכנים לכך.

שאלתה של דורית: שלום רב, מדוע אינך מציע לכל לומדי הקבלה לגור קרוב אחד לשני כדי שיוכלו לממש את תכונת ההשפעה?

תשובה: משום שאנחנו צריכים להפיץ את הקבלה בכל העולם. זאת המשימה שלנו. לכן אי אפשר להתקבץ כולם ביחד במקום אחד. אבל אם אתם גרים באותה עיר, מומלץ לחיות קרוב אחד לשני!

שאלה: לעיתים קרובות מופיע בי רצון לגור בירושלים. האם עלי "לשבור" את עצמי בכל מחיר ולא לגור בירושלים, או שמא עלי לחיות בשאיפה להשיג את ירושלים הרוחנית?

תשובה: בעל הסולם כותב, כי לאחר החורבן יש זוהמה גדולה דווקא במקום שבו היה קודש. ירושלים היא תכונת ההשפעה, בינה, ירושלים רוחנית, יראה שלימה, דרגת ההשפעה הגמורה.

תחייה בנחת במקום שאתה חי ותשאף להידמות מלאה לבורא.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest