דף הבית / חינוך, ילדים / להגיע עד למנהיגים

להגיע עד למנהיגים

שאלה: אם האנשים שמקבלים היום החלטות, היו מבינים, שהעיקר זה הכרה בחברה ולא שליטה על החברה, אז אולי היה קל יותר להחדיר את החינוך האינטגרלי. האם יכול להיות, שדווקא מהם צריך להתחיל את הלימוד? מפני שהמנהיגים יכולים לשנות הכול מלמעלה, ואילו מלמטה זאת בכל מקרה תהיה דרך מהפכנית, אפילו אם אנחנו נתחיל ללמד אנשים.

תשובתי: אני חושב, שזה יתקדם משני הצדדים. אנחנו צריכים ללמד את כולם, ללא יוצא מהכלל, להשתדל להגיע לכל אחד. לאנשים רגילים, שכל הזמן משתמשים באינטרנט, צריך להשתדל להסביר את המצב הבא של האנושות, שהוא מאולץ, טמון בנו על ידי הטבע, שאליו הוא דוחף אותנו מאחור, מה שנקרא, על ידי מקל אל האושר. אם הם יבינו את זה וישתוקקו קדימה, אז יהיה להם קל ומהר יותר להשיג את המצב הטוב.

כאשר ההרגשה הזאת תיכנס לתוך החברה, אז היא תתקבל בו זמנית גם על ידי המנהיגים. מצד שני, ישנה תקווה שאנחנו באיזו שהיא צורה בכל זאת נגיע עד למנהיגים דרך אנשים מכובדים, שעוסקים בשיטה האינטגרלית. הידע שלהם, המגע שלהם איתנו, אולי יועבר אחר כך לאלה שנמצא בשלטון. לכן, או שהמנהיגים ישמעו את זה ישירות, או דרך מישהו מאיתנו, או דרך החברה.

אנחנו לא בעד הריסת מערכות פעילות! אנחנו לא בעד הפיכת הפירמידה עם הראש למטה, כדי שכל עקרת בית תתחיל פתאום לנהל את המדינה. אנחנו כבר ראינו מה יוצא מזה.

להיפך, אנשים אנרגטיים, רציניים, שהשיגו את הפסגה על ידי העמל, השׂכל והרצון האגואיסטי הטוב שלהם, יכולים גם כן לראות לֵמה באמת כדאי לשאוף. ובאותה ההצלחה, ואפילו עוד יותר גדולה, יכולים לממש את עצמם בכיוון הזה. לכן אני מאחל להם רק הצלחה בהתעלות ובהנהגה של כולנו.

לי אישית אין שום כישורים ונטיות. אני מבין מה צריך להתרחש, אבל את הארגון עצמו של התהליך הזה אני בעונג רב הייתי מציע למנהיגי העולם שלנו.

מתוך התוכנית "משבר גלובלי", 19.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
דאגה הדדית היא הפיתרון לבעיות
היקום הוא רק עבור האדם
נקודת מפנה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest