דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לגלות את הסיבה הראשונית

לגלות את הסיבה הראשונית

שאלה: אם במהלך כנס הכול טוב, כולם מתכללים זה בזה, ולאחר מכן אתה "נזרק" פתאום ולא יכול לראות ולשמוע את החברים, האם כדאי לעזוב וללכת, או שברגע זה לעזור להם להתכלל?

תשובתי: ומי נתן לך מצב כזה? הבורא, אז תפנה אליו. אם אתה מרגיש שאתה לא יכול יותר לשבת במקום, לא יכול לסבול עוד רגע אחד, אתה פשוט נזרק מכאן, מיד תפנה לבורא. הוא נותן לך את זה במטרה מסוימת. כל הבעיה היא שנפעל באופן לא מודע, מבלי להתייחס לסיבה הראשונית, השורשית.

הסיבה הראשונית והשורשית היא הבורא. לכן את כל תחושות החיים שלך עליך לקשור אליו, הוא מכניס אותן לתוכך ומחייה אותן בך. עליך לפנות אליו מיד ולשאול "למה, מהי הסיבה?". ברגע שאתה מבין ותופס שזה מגיע ממנו, מיד משתנה אצלך היחס כלפי מה שאתה מרגיש. אתה מתחיל להבין שיש לכך משמעות וניתן לך בכוונה כדי שתנעל את עצמך על הבורא, ואי אפשר בצורה אחרת לחדור דרכך.

הבורא נותן לך פחדים, דאגות, רגשות של עוינות חדים, כלומר מנער אותך, ואז לא נשאר לך מוצא אחר אלא בלית ברירה לפנות אליו. אתה לא מבין במה העניין, ופתאום מתחיל להיזכר שזה ממנו, זה הוא. עלינו להתרגל "לנעול" עליו את כל התחושות וההרגשות שלנו, כדי שבכל מחשבה קטנה או גדולה, שמדאיגה אותי או לא, ארגיש ואבין בכל רגע שהכול ממנו, שהוא זה שמעורר זאת בתוכי, הוא, הוא, הוא. באופן כזה אתחיל להרגיש אותו, אתחיל להיות במגע עימו ואתחיל להבין מה הוא עושה, למה ובשביל מה. זוהי תחילת השיטה לגילוי הבורא.

מתוך  שיעור עם הכלי העולמי, 11.02.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest