דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לברזיל עם כל העולם

לברזיל עם כל העולם

laitman_2010-11-09-11_6817.jpg

שאלה: איך צריך להתכונן לכנס בברזיל בצורה הטובה ביותר?

תשובתי: קודם כל צריך לציין שבהתחלה אני אערוך פגישות קצרות עם הקבוצות בקולומביה ובצ'ילה. אבל זה בשום פנים ואופן לא בא להחליף את הכנס. ולכן אני מזמין לכנס הזה את כל החברים שלנו מדרום אמריקה ובכלל מכל רחבי העולם. אני מאוד ממליץ להגיע לברזיל. אני חושב שאנחנו נערוך שם "קרנבל" נפלא.

חשוב מאוד לפחות פעם בחיים להיות בכנס. אני לא יודע מתי עוד פעם אני אבקר בדרום אמריקה, לכן בואו ניפגש. כי זו לא סתם פגישה, אלא מגע מסוג אחר, מאוד מועיל, לא כמו דרך האינטרנט. אם זה לא יסתדר אז נתראה בקולומביה ובצ'ילה, אבל אם קיימת כזאת אפשרות, אז תבואו לברזיל.

הכנס הזה יהיה בהרבה שׂפות. יכול להיות שאפילו מאוסטרליה ומהמזרח הרחוק יהיה קל יותר להגיע לשם, מאשר לכנסים האחרים שלנו. וזה שווה את זה. זאת בכל זאת בעיה אם אדם לא ישתתף באף כנס בצורה "פיזית". כי אנחנו בעולם שלנו בכל זאת חיים בגופים וזקוקים למפגשים מסוג זה. אנחנו עדיין לא יכולים ליצור כאלה קשרים בצורה וירטואלית, כדי שהם ישאירו כזה רושם חזק.

לא במקרה אנשי עסקים טסים לפגישות בכל רחבי העולם, למרות שהיו יכולים להסתפק בטלפון או בסקייפ. יכולנו לחשוב, בשביל מה האדם צריך לבזבז כל כך הרבה זמן בטיסות? עדיף שהיה יושב אצלו במשרד, היה עושה הרבה יותר עבודה. אבל בכל זאת, הם זקוקים לתקשורת ישירה, אפילו ללא טיפה של לבביות וחום. מָגָעים יבשים, ערמומיים, רחוקים מכל כנות, עדיין דורשים פגישות אישיות "פרונטאליות".

לכן, תאמינו שעבורנו זה מאוד חשוב. על ידי זה שיוצרים כזה מגע, אנחנו נוכל להמשיך אותו גם הלאה. ובלעדיו קשה מאוד ללכת קדימה.

וגם ההכנה המשותפת היא לא פחות חשובה. כי זהו הכנס המשותף שלנו, לכן צריך להרגיש אותו. הזלזול גורם נזק רב לכולנו. אסור לשבת ולחכות עד שמישהו אחר ידאג לכל הארגון. במקרה כזה אתם לא תפיקו שום תועלת מהכנס. ללא הכנה לא כדאי אפילו להתחבר לשידור באינטרנט, מפני שזו תהיה גניבה. ממש כך: גניבה. אתה חייב להשקיע מאמצים ובהתאם לכך תקבל. אם אף אחד לא חושב על זה, לא דואג, לא אכפת לו, אז הכנס יביא לכם רק נזק.

כל אחד חייב ליטול חלק פעיל, לפחות במקצת, לפי כוחותיו. לפחות בלב צריכה להיות הדאגה: "מה אני עשיתי בשביל זה?". כי ללא ההשתתפות אין לך כלי, אז מה אתה תוכל לקבל? במה תקבל את זה? ברור, שרק על ידי העבודה המשותפת שלנו אנחנו יוצרים את הכלי הזה.

מתוך שיעור על "הקדמה לתלמוד עשר הספירות", 02.04.2012

ידיעות קודמות בנושא:
אין כנסים סוג ב'
כוח הכנסים – לא ניתן להשוות את זה עם שום דבר אחר
להימצא במוקד הרעש בזמן הנכון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest