דף הבית / משבר עולמי / לא צריך לגלות את אמריקה עוד פעם!

לא צריך לגלות את אמריקה עוד פעם!

laitman_2008-11-14_7045_70.jpg

המשבר לא נגמר, הוא רק מתחיל לצבור תאוצה. הוא נמשך כבר עשרות שנים, אך אנחנו מנסים להסתיר אותו. זהו משבר בחינוך, במדע, ביחסים בין אנשים, במשפחה, ביחסים בין גבר ואישה וביחסיהם עם הילדים, עם ההורים המבוגרים, ביחסים בין האדם למדינה, ובין המדינות. אנחנו מרגישים את המשבר בכל תחומי פעילות האדם, בגלל המדרגה האחרונה והמקסימאלית של האגואיזם, שמתגלה בנו עכשיו כקשר הדדי גלובלי בין כל האגואיסטים של העולם.

ואי אפשר לתקן אותו בעזרת הזרמת מיליארדי דולרים או החלטות או"מ, אלא רק על ידי שינוי צורת היחסים בין האנשים, מאגואיסטיים לקשר הדדי מוחלט, כמו שדורשת מאיתנו המערכת הגלובלית של האנושות.

ייקח זמן עד שהאנשים יבינו זאת. הם כבר מדברים על האגואיזם האנושי כעל סיבת כל הרע שבעולם הזה, אך הם עדיין לא מבינים את משמעות המילים האלה. והעיקר, שאף אחד לא יודע מה אנחנו צריכים וחייבים לעשות עם התכונה ההרסנית הזאת שלנו. אם נסביר לעצמנו שהאגואיזם הוא הרע היחיד, ורק אותו עלינו לעקור משורשו, אז נגלה את האמצעי לעשות זאת, את חוכמת הקבלה.

אחרת הטבע יוביל אותנו על ידי ייסורים לצורך לתקן את האגואיזם, ומתוך הייסורים נגיע לצורך ליצור את השיטה, שכבר מובאת בחוכמת בקבלה.

מתוך השיעור מס' 5 של קונגרס צפון אמריקה

פוסטים קודמים בנושא:
לא נצליח לכשף את המשבר
למה המשבר אינו מלמד אותנו דבר
המשבר: הפוגה שהתארכה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest