דף הבית / אקטואליה / לא ניתן לדכא את להט השנאה של אנטישמים

לא ניתן לדכא את להט השנאה של אנטישמים

הערה: הפשיזם שוב מרים את ראשו. בחודש אפריל השנה, במדינת ג'ורג'יה שבאמריקה, נערכו הפגנות ופעולות חמורות על ידי ניאו-נאצים לרגל 129 שנים להולדתו של היטלר. מומחים מציינים שהרטוריקה האנטישמית של הניאו-נאצים המפורסמים ביותר באמריקה, האפילה אפילו על הרטוריקה האסלאמית ואף על מתנגדי ההגירה.

תגובתי: לא ניתן לדכא את ההתלהבות של מיליוני אנטישמים, ניתן רק לתקנה אם היהודים יחלו לפעול בצורה נכונה. זה מה שאנטישמים באמת רוצים בתת המודע שלהם.

שאלה: כלומר, כל עוד שלא יבינו זאת במודע, הם ירצו להשמיד את היהודים?

תשובתי: לכן אנו חייבים להבין מה עלינו לעשות בנוגע לעם היהודי, בנוגע לשנאה כלפיו, לגבי ייחודיותו, עלינו לגלות מהיכן השנאה נובעת ולפתור את הבעיה באופן כולל. לא ניתן לפתור את הבעיה על ידי שנאה והשמדה, כבר ניסו זאת בעבר וגילו שזה בלתי אפשרי וגם לא משיגים מכך דבר. הבעיה שלהם לא תיעלם, לא יהיה טוב יותר לעולם כתוצאה מכך. עלינו להבין מדוע העולם סובל ומאשים את היהודים בייסורים שלו, מה עלינו לעשות כדי שהייסורים שלהם ייעלמו. מה ניתן לעשות כדי שהקבוצה הקטנה מתוך האנושות שכרגע מביאה עליה ייסורים, תביא אותה להתפתחות טובה.

שאלה: כיצד ניתן לשכנע את היהודים לבצע את המשימה שלהם?

תשובתי: על ידי הכְוונה נכונה. עלינו ללמד את האנטישמים כיצד עליהם להשפיע על היהודים בצורה נכונה. נכתב בישעיהו הנביא שאומות העולם ייקחו את היהודים על כתפיהם ויישאו אותם לירושלים, לבית ה'. היהודים  לא יבחרו בכך מעצמם, הם לא ירצו את התפקיד הזה, אלא אומות העולם "ייקחו" אותם ויישאו  אותם לשם. רק במצב כזה היהודים יבצעו את תפקידם.

שאלה: למה הכוונה "ייקחו" אותם לירושלים, לבית ה'?

תשובתי: הכוונה היא שעל היהודים להתאחד בדרך נכונה ביניהם ולהעביר דרכם את תכונת האיחוד העליונה לכל אומות העולם. ואז כולנו נתאחד שוב לעם אחד ויחיד.

מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 01.05.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest