דף הבית / משבר עולמי / לא כדאי שצירי הלידה ימשכו 6,000 שנה

לא כדאי שצירי הלידה ימשכו 6,000 שנה

laitman_2009-05-28_0097_70.jpg

זוהר: פרשת כי תישא, סעיף כ"ד: כמו הרה תקריב ללדת תחיל תזעק בחבליה. כמו הרה, כי דרכה של מעוברת, שיעברו עליה תשעה חדשים שלמים.

נדרש לנו זמן, בכדי להרגיש את כל הרע הזה. תחילה, אנחנו סתם מתחילים להרגיש אותו במעט, אבל זה עדיין לא אומר שום דבר.

כל מצב חייב לעבור את כל ד' הדרגות עד שאנחנו נשיג אותו במלואו, יחד עם השורש שלו ונוכל להחליט, שזה לא משהו מקרי או זמני, אלא רע מלכתחילה, בשורשו עצמו ועלינו להיפטר ממנו – אז מופיע בנו הכוח לעקור אותו.

ויש בעולם כמה וכמה, שלא עבר עליה, אלא יום אחד או שנים מחדש התשיעי. וכל הצירים וחבלים של המעוברת הם בתשיעי. ועכ"ז, אע"פ שלא עבר עליה אלא יום אחד מחדש התשיעי, נחשב לה כאלו עבר כל חדש התשיעי בשלמות.

כאן הזוהר מדבר על גילוי הרע; על גלות וגאולה ועל כך שאין לנו צורך להמתין לגמר 6,000 שנה. אם אנחנו נמצאים בהרגשה, שהחודש התשיעי ל-"הריון" וצירי הלידה החלו – סימן שאנחנו יכולים לסיים את כל תהליך התיקון הזה.

אף כך ישראל, כיון שטעמו טעם גלות, אם יחזרו בתשובה, נחשב להם כאלו עבר עליהם כל הצרות הכתובים בתורה. כל שכן, שכמה יסורים עברו עליהם מזמן שהתחיל הגלות.

כלומר, משך הגלות אינו תלוי בזמן. הוא תלוי בזמן רק עד לתקופה של "9 חודשים". אנו מחוייבים לעבור את "8 החודשים" הראשונים של הגלות הזו. בזה אין ספק!

אבל, ברגע שאנחנו מתחילים להרגיש, לפחות את היום הראשון של החודש התשיעי, אז כל ההמשך כבר תלוי בהרגשה הזו: מההכרה שלנו, של כל הרע השלם שלנו, ביחס לשורשו. ואז אנחנו כבר יכולים לצאת מהגלות, כי הרי "זה נחשב להם כאילו עברו עליהם כל הצרות"!

ישנה תקופה, שנקראת "8 חדשים ראשונים" – זמן ההכנה, זמן הגלות, שאותה אנו מחוייבים לעבור. ואין אפשרות להימנע ממנה או לקצרה .זו היא התקופה עד לזמן האר"י. ומזמן האר"י והלאה, מתחילים זמנים אחרים, שאותם ניתן לקצר יותר ויותר.

ככל שאנחנו מתקדמים הלאה, כך מתחזקים "צירי הלידה" של ההתפתחות שלנו וניתן לסיימם הרבה לפני סיום 6,000 שנה.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 08.02.2010

רשומות קודמות בנושא:
אנחנו לא יודעים שאנחנו מביאים חיים
רק עכשיו העולם הבשיל
אנחנו יכולים להעלות את כל הבריאה!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest