דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / לא איומים, אלא עובדות

לא איומים, אלא עובדות

laitman_2010-04-11_1684_w.jpg

מתוך שיעור בכנס ניו-ג'רזי

שאלה: איך אנחנו יכולים לעזור לאנושות לעשות צעד קדימה? כי אנשים ככלל, אינם שומעים לאלה שמדברים על הטווח הארוך.

תשובתי: להיפך, לא מדובר על תקופה ממושכת, אלא על צעדים שאליהם מחייבת אותנו המציאות הנוכחית. אנחנו לא מצרים על מה שיהיה, לא יוצאים בתוכחות ואזהרות מאיימות, לא נוזפים ולא מטיפים מוסר לעתיד. כבר עכשיו האנושות מצאה את עצמה במצב של חוסר אונים, ואף על פי שהאדם הפשוט עדיין לא רואה את זה, או שהוא שם לב לסימנים בודדים, אך מיום ליום האמת מתגלה לקהל יותר ויותר רחב.

סוף סוף כלי התקשורת החלו לדבר על כך, גם המדענים מודים בעובדות. לפני שבע שמונה שנים כולם צחקו כשאני דיברתי על משבר: "איזה משבר? ישנן בעיות, אבל האם מגיעה השבירה? האם מצפה לנו קריסה? להיפך, ההתפתחות נמשכת, הכול בסדר". והנה היום מתברר שקיים משבר, אבל מה לעשות איתו, לא ברור, למרות שמסתירים את זה.

באופן כזה, אנחנו לא מדברים עם האנשים על עתיד מעורפל, אלא על מחלה נוכחית ואנחנו רוצים לתת להם תרופה. עד כמה שהם מרגישים את עצמם "חולים" ורוצים להתרפא, במידה הזאת הם מוכנים לחשוב על זה ולתפוס את המסר שלנו. כאן העיקר זה להבין שאנחנו הולכים בעקבות ההיגיון ומדברים לעניין, שזה באמת לטובתם, ללא שום כוונה זדונית ורווח מצידנו. מדובר על דברים שאיתם כבר מסכימים מדענים, פסיכולוגים, סוציולוגים, כלכלנים ואפילו פיננסיסטים. זה לא סתם מחשבות של מישהו, אלא בירור מדעי מפוכח.

צריך רק למצוא שפה ברורה, גישה נכונה, כלומר, לבנות תקשורת עם הקהל הרחב. כי אנחנו מאוד רחוקים ממנו, מאוד גבוהים. אולם בכללות, האנשים כבר מוכנים ל"זריעה" של הידע שלנו.

מתוך שיעור על מאמר מספר "שמעתי" בכנס, 11.05.2012

ידיעות קודמות בנושא:
שנה מכרעת
מה זה אומר לשנות את העולם?
תן לאדם את מה שהוא מוכן לקבל

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest